Skip to main content
Beantwoord

Wifi wachtwoord wordt niet geaccepteerd in Zyxel modem

• 18 januari 2022
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Ik wil het wifi-wachtwoord net zoals mijn thuisnetwerk instellen in het Zyxel-modem, echter hij weigert dit. De melding die ik krijg is dat ik een verkeerd karakter gebruik. Wanneer ik de eerste 32 karakters van mijn wifi-wachtwoord invoer accepteert hij het wel, maar daarmee is dat dan inconsistent met de rest van mijn wifi-netwerk. Hoe krijg ik het volledige wifi-wachtwoord in het Zyxel modem?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @van-rhenen 

Je kan het wachtwoord wijzigen via je T-Mobile thuis account en via de interface zelf door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan.

Mocht het via beide wegen niet lukken dan moet je helaas kijken naar een ander wachtwoord dat wel geaccepteerd wordt.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21612 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2022

Hallo @van-rhenen 

Je kan het wachtwoord wijzigen via je T-Mobile thuis account en via de interface zelf door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan.

Mocht het via beide wegen niet lukken dan moet je helaas kijken naar een ander wachtwoord dat wel geaccepteerd wordt.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 18 januari 2022

Het aanpassen via T-Mobile thuis was succesvol.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen