Skip to main content

Wifi versterker retour, Te laat?

  • 14 June 2024
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Beste Odido / klantenservice

Allereerst wil ik zeggen dat ik uitermate tevreden ben met jullie Glasvezel internet+TV thuis en mijn mobiel Abonnement wat ik al jaren bij jullie heb.👍🏻a

Maar nu het volgende...

Ongeveer 29 dagen geleden heb ik ervoor gekozen om te stoppen met de WIFI versterker omdat deze uiteindelijk overbodig is omdat ik genoeg bereik heb met jullie glasvezel Router ( ZYXEL T-56 Top Apparaat).

Vandaag ontving ik een email met daarin het bericht dat als ik deze nog niet terug gestuurd heb een boete van 70eu ontvang. Helaas zijn blijkbaar de voorgaande Emails in mijn spambox van Gmail beland en dus niet gelezen.

Erg geschrokken van deze mail heb ik vanochtend gelijk de WIFI Versterker retour gestuurd via DHL. 

Hopelijk kunnen jullie deze "boete" stopzetten.

Graag verneem ik van jullie en alvast bedankt

Mvg

Ruben

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rubenmennink 

Het moet wel goed komen volgens mij maar bewaar voor de zekerheid het verzendbewijs voor als de kosten toch in rekening worden gebracht.

Ik ben benieuwd of ze het recht trekken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rubenmennink, geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen! Ik zorg ervoor dat je Wifi-punt nog enkele weken heeft om bij ons binnen te komen. Zo krijgt je pakket meer dan genoeg tijd om bij ons binnen te komen. Het enige is dat ik herinneringsmails niet kan stopzetten en ik raad je graag aan om deze als niet-verzonden te beschouwen.

Ik zal er dus voor zorgen dat we geen kosten in rekening brengen en ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren! 😃

Hartelijk bedankt :)

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan! 😊

Hi cal

 

Even een update; hij is nogsteeds niet verwerkt door jullie, geen idee of de fout bij DHL ligt aangezien ik tot op heden nog geen  track en trace heb ontvangen…

 

Groetjes

 

Ruben Mennink

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rubenmennink, logisch dat je navraag doet, ik geef je graag meteen de duidelijkheid waar je naar verlangt! Ik zie dat DHL op vrijdag namens jou een pakket bij ons heeft afgeleverd en ik zal je via een privébericht de DHL Track & Trace code toesturen. Ons distributiecentrum is er alleen nog niet aan toegekomen om je pakket te verwerken. Ik verwacht dat dit in de komende dagen alsnog zal gebeuren en vervolgens zal je van ons ook een bevestiging per e-mail krijgen dat je pakket goed is verwerkt. Geen zorgen, in de tussentijd zullen geen enkele kosten in rekening gebracht worden.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en je hoort in de komende dagen meer van ons! 😃

Reageer