Skip to main content

wifi versterker

• 18 november 2024
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Sinds kort heb ik een wifi versterker vanuit jullie aangeschaft, deze heeft +- een week gewerkt, nu kan ik er nog wel mee verbinden echter heb ik dan geen wifi. De versterker is bekabeld verbonden en ik heb het installatie proces al opnieuw doorlopen zonder resultaat. Alle lampjes branden groen behalve het aan/uit lampje, deze is oranje.

Alvast bedankt!

Uitgelichte reactie

18 november 2024

Hallo ​@Kaiv99 

Misschien kan je de versterker eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje voor ongeveer 5 seconden ingedrukt te houden.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21813 reacties
  • 18 november 2024

Hallo ​@Kaiv99 

Misschien kan je de versterker eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje voor ongeveer 5 seconden ingedrukt te houden.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 november 2024

Ook dat is al gebeurd toen ik de versterker opnieuw heb geinstalleerd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 19 november 2024

Hey ​@Kaiv99, welkom op onze Community!

Ik zie dat het wifipunt wel werkt, echter zie ik veel congestie op de 2,4 GHz band. Zou je je Ring apparatuur eens willen voorzien van een reboot? Deze zorgen namelijk voor de verstoring en hierdoor kun je problemen ervaren met je verbinding.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen