Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal apparaten, waaronder een Denver digitale fotolijst en een Galaxy Tab A7, waarbij regelmatig de wifi verbinding uitvalt.

Bij de fotolijst is het netwerk soms ook enige tijd niet zichtbaar. Bij de tablet valt de verbinding weg en na 30-60 seconden is er weer verbinding. Vooral op de tablet is dat erg vervelend als je een spel speelt waarbij een internet verbinding noodzakelijk is. 

 

Is dit op te lossen?

 

Nog een tweede vraag over mesh, in de MPro mesh app is niet zichtbaar dat het mesh netwerk actief is. Ik weet dat het wel zo is en dat het is veroorzaakt door een update maar wordt dit nog hersteld met een update zodat het weer zichtbaar is en welke wifi plus punten zijn aangemeld in het mesh netwerk? 

Hallo @Nossie01 

Kun je misschien eens voor eventjes de versterker verwijderen en alles verbinding laten maken met de WiFi van de router, gaat het dan beter?


Dat maakt niets uit. In het begin had ik alleen de T-56 aangesloten en toen was het ook al.


@Nossie01 

Bekabeld en op andere apparaten die met de WiFi verbinden zijn er geen problemen?

Kan je de netwerkinstellingen op beide apparaten eens resetten?


@Waqqas Andere wifi apparaten en bekabeld zijn geen problemen, ik heb gisteren (zondag) alles gereset en dezelfde apparaten blijven de verbinding verliezen. Het kan soms dagen goed gaan en dan ineens een paar keer per dag.

Bij het oa het Samsung tablet is het meestal makkelijk op te lossen door de wifi op het tablet uit en weer aan te zetten of even opnieuw op te starten. Het fotolijstje is het lastiger, wat ik eerder zei, daar zie je het wifi netwerk helemaal niet. En dan ineens werkt ie weer. 


Reageer