Skip to main content

Goedendag,

Sinds gistermiddag heb ik problemen met de WiFi verbinding. Kabel werkt altijd, WiFi blijvt soms een paar uren lang verbonden, soms kan helemaal niet verbinden (op Android toetsel verschijnt “kan ip adres niet verkrijgen”). Ik heb alle deze stappen al geprobeert: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/problemen/wifi-valt-steeds-weg

Het wisselen van het kanaal van het 2.4Ghz netwerk heeft langer geholpen dan andere oplossingen, maar niet langer dan 10 uren. Ik heb een meshnetwerk met één extra WiFi-punt. 

Gisteren heb ik de klantenservice gebeld maar ik heb nog steeds geen sms berichtje gekregen, om de afspraak met een monteur te kunnen maken.

Kunt u me helpen?

Dag @josephschmoe,

Lukt het je op zo’n moment niet om te verbinden specifiek met een van de apparaten (router of wifi punt) of kun je met allebei niet verbinden? Dit zou je kunnen testen door een voor een naast een van de apparaten te gaan staan en met het netwerk proberen te verbinden.

Met vriendelijke groet,

Emiel


Reageer