Skip to main content
Beantwoord

WiFi verbinding onstabiel

  • 24 februari 2021
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Goedendag,

Sinds gistermiddag heb ik problemen met de WiFi verbinding. Kabel werkt altijd, WiFi blijvt soms een paar uren lang verbonden, soms kan helemaal niet verbinden (op Android toetsel verschijnt “kan ip adres niet verkrijgen”). Ik heb alle deze stappen al geprobeert: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/problemen/wifi-valt-steeds-weg

Het wisselen van het kanaal van het 2.4Ghz netwerk heeft langer geholpen dan andere oplossingen, maar niet langer dan 10 uren. Ik heb een meshnetwerk met één extra WiFi-punt. 

Gisteren heb ik de klantenservice gebeld maar ik heb nog steeds geen sms berichtje gekregen, om de afspraak met een monteur te kunnen maken.

Kunt u me helpen?

Beste antwoord door emielstoelinga

Dag @josephschmoe,

Lukt het je op zo’n moment niet om te verbinden specifiek met een van de apparaten (router of wifi punt) of kun je met allebei niet verbinden? Dit zou je kunnen testen door een voor een naast een van de apparaten te gaan staan en met het netwerk proberen te verbinden.

Met vriendelijke groet,

Emiel

Bekijk origineel

1 reactie

  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2021

Dag @josephschmoe,

Lukt het je op zo’n moment niet om te verbinden specifiek met een van de apparaten (router of wifi punt) of kun je met allebei niet verbinden? Dit zou je kunnen testen door een voor een naast een van de apparaten te gaan staan en met het netwerk proberen te verbinden.

Met vriendelijke groet,

Emiel


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen