Skip to main content

We zijn sinds maandag klant bij odido.

Internet doet het super op de mobiels, echter als ik op de PC zit kan hij het netwerk niet identificeren en heb ik wel verbinding, maar geen internet.

Wie kan mij helpen?

Via de helpdesk van odido konden ze niks betekenen en verwezen mij hierheen.

 

Hoi @Dribbel1234, ik wil dit graag meteen nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


Hoi @Dribbel1234, ik wil dit graag meteen nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Ga ik nu meteen doen! Ik heb de nodige informatie ingevuld!


Hey @Dribbel1234, wat voor computer is het precies? Zou je het type en bouwjaar willen doorsturen, dan heb ik wat meer informatie. Alvast bedankt!  


Hey @Dribbel1234, wat voor computer is het precies? Zou je het type en bouwjaar willen doorsturen, dan heb ik wat meer informatie. Alvast bedankt!  

Kun je hier iets aan?

We hebben hiervoor Ziggo gehad, en toen geen problemen met het verbinden...


Hallo @Dribbel1234 

Heb je op deze pagina al eens gekeken of er een oplossing tussen staat?


Hallo @Dribbel1234 

Heb je op deze pagina al eens gekeken of er een oplossing tussen staat?

Ga ik nu even kijken!


Hallo @Dribbel1234 

Heb je op deze pagina al eens gekeken of er een oplossing tussen staat?

Ga ik nu even kijken!

Nee helaas geen effect gehad.

De wifi blijft nog zonder internet verbonden!


Ik heb ook een vaste kabel verbonden, een ethernet. Nu werkt het internet gewoon en is het probleem met een splitter kastje gewoon opgelost! Gelukkig en kan ik snel weer internetten voor m'n werk.


Reageer