Skip to main content

wifi verbinding

  • 21 juli 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Meerderen keren per dag valt mij n Wifi verbinding uit. Alle resets gedaan. Gebeld meerdere malen. Laatste advies andere lan poort proberen . Maakt geen enkel verschil. Op mijn 2e telefoon inloggen op Wifi vraagt hij steeds om wachtwoord en zegt steeds dat het wachtwoord onjuist is. Een paar wegen geleden deed hij het wel goed. 

Uitgelichte reactie

21 juli 2024

Hallo @Gessie 

Welke modem/router heb je momenteel en wat heb je daarachter allemaal aangesloten aan bekabeld apparatuur?

En heb je een glasvezel of DSL verbinding?

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21510 reacties
  • 21 juli 2024

Hallo @Gessie 

Welke modem/router heb je momenteel en wat heb je daarachter allemaal aangesloten aan bekabeld apparatuur?

En heb je een glasvezel of DSL verbinding?


emilimeters
  • is een Top Poster
  • 436 reacties
  • 21 juli 2024

op beide telefoons al het wifi netwerk 'vergeten’ en weer opnieuw toegevoegd?

 

Heb je nog andere wifi apparaten en doen die het ook niet goed?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2024
Waqqas schreef:

Hallo @Gessie 

Welke modem/router heb je momenteel en wat heb je daarachter allemaal aangesloten aan bekabeld apparatuur?

En heb je een glasvezel of DSL verbinding? DSL. Niet bekabelde apparaten erop. 2 telefoons een laptop en Tplink voor CV klok en Zonnecellen.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2024

DSL. Niet bekabelde apparaten erop. 2 telefoons een laptop en Tplink voor CV klok en Zonnecellen. Resetten allemaal al eens gedaan. Zowel modem als apparaten.  Opnieuw opstarten, Andere LAN poort. Alle apparaten het netwerk laten vergeten en weer opnieuw laten verbinden. Alles waf er op internet aan suggesties staat uitgeprobeerd. Odido gebeld. Die heeft ook een reset uit geprobeerd en even dacht ik ”HIJ DOET HET!!!! Nou dat was maar even. Waardeloos. Heb ik al 25 jaar met Ziggo nooit gehad. Waarschijnlijk Odido opzeggen  met reden ”het niet leveren van beloofde product". en terug naar Ziggo.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21510 reacties
  • 21 juli 2024

@Gessie 

Kun je de TP-LINK eens loskoppelen, gaat het dan beter?

Is de Zyxel modem ook rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de binnenkomende KPN kabel op is aangesloten?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen