Skip to main content
Beantwoord

wifi van mijn t50 modem valt steeds weg

• September 10, 2025
  • 11 reacties
  • 94 Bekeken

beste, ik heb sinds een paar maanden last met mijn t50 modem met wegvallende wifi en lage snelheid

is het mogelijk deze om te truilen voor de t56 ?

ik heb de t50 al dik 5 jaar altijd tevreden geweest tot een maand of 3 terug steeds problemen

vriendelijke groet jeroen van uden

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@jeroen van uden 

Dat kan volgens mij wel.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23277 reacties
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hallo ​@jeroen van uden 

Dat kan volgens mij wel.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • September 10, 2025

@Waqqas , bijdeze alles ingevuld in mijn profiel.

wordt mij het modem gewoon toegestuurd of wordt er nog contact opgenomen met mij?

alvast bedankt groet jeroen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23277 reacties
  • September 10, 2025

@jeroen van uden 

Een moderator zal hier nog reageren en bevestigen dat de het modem wordt verstuurd.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • September 11, 2025

@Waqqas 

thanks voor de hulp 👊🏻

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16119 reacties
  • September 12, 2025

Hoi ​@jeroen van uden, welkom op onze community!

De T-50 is inderdaad verouderd zoals Waqqas al aangeeft, uiteraard kom jij ook in aanmerking voor de T-56. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken en kunnen verifiëren. Ik heb direct een T-56 voor je aangevraagd, zodra hij verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zou je mij een terugkoppeling willen geven zodra je hem hebt ontvangen? Als het goed is moet alles dan weer stabiel zijn. Alvast veel plezier ermee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • September 12, 2025

@Tommie van Odido 

hoi tommie, ik zal je zodra ik hem binnen heb hier een terugkoppeling over sturen

bedankt voor snelle handelen

groet jeroen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • September 29, 2025

@Tommie van Odido 

modem is geleverd en geen problemen meer

thanks voor de service en snelle handelen!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16119 reacties
  • September 30, 2025

Fijn om te horen ​@jeroen van uden, als er ooit nog iets in de toekomst is, laat het dan gerust weten!  

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 5, 2025

@Waqqas ​@Tommie van Odido 

Hoi,

Ik heb al een tijdje last van hetzelfde probleem met mijn T50 modem.

De wifi valt regelmatig weg, zelfs met glasvezel. Ik heb ook een extra WiFi punt, maar zelfs daarmee blijft de verbinding soms gewoon wegvallen.

Ik heb al van alles geprobeerd — opnieuw opstarten, instellingen controleren, resets — maar het helpt allemaal maar tijdelijk. Het begint nu echt frustrerend te worden.

Zou het mogelijk zijn om het modem te laten vervangen? Misschien is er iets mis met dit exemplaar.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23277 reacties
  • October 6, 2025

Hallo ​@ersarue 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

Indien je nog het oude WiFi punt hebt dan wordt deze ook vervangen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 6, 2025

Beste ​@Waqqas nieuwe modem hoeft niet meer, want ik heb mijn abonnement opgezegd bij Odido. Bedankt voor snelle reactie!