Ook bij mij valt al 3 dagen de internetverbinding rond 21 uur uit. Geen tv en MacBook ook zonder. Alleen iPhone werkt.De lampjes zijn wel groen, maar knipperen: internet, 2.4/en 5g knipperen
In de ochtend doet alles het weer!
Graag oplossen !
Ook bij mij valt al 3 dagen de internetverbinding rond 21 uur uit. Geen tv en MacBook ook zonder. Alleen iPhone werkt.De lampjes zijn wel groen, maar knipperen: internet, 2.4/en 5g knipperen
Graag oplossen !
Graag oplossen !
Verkeerde topic gekozen, moet alleen wifi zijn niet bekabeld’
Hoi
Ik ben benieuwd, ik heb er vertrouwen in dat je hiermee snel veel beterschap merkt!
Helaas heeft het niet geholpen! Vrijdagavond om 22 uur, zaterdag was ik er niet en vanavond weer om 21 uur uitval!
Hi
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Ik heb het zelfde probleem ook in de avond na het aan en uitzetten gaat de power knop aan, gaat 2,5 g branden en gaat power daarna groen knipperen. Dit blijft zo. Jullie hebben een topic over knipperende lampjes (google vind deze ook) maar de zyxel t 56 staat hier niet tussen.
Concreet is de vraag: hoe krijg ik weer werkend internet :)
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde meteen met je meekijken, echter krijg ik geen verbinding met het modem. Kan je het modem voorzien van een powerflip zodat ik een goede lijnmeting kan krijgen? Alvast bedankt.
Powerflip
Hoi Tommie, dan voor je reactie. Mijn vrouw heeft gisteren met de klantenservice gebeld. Zij sturen een monteur langs om ernaar te kijken.
Alles geprobeerd maar nog steeds om precies 21.00 elke avond uitval internetverbinding tv en MacBook! Internet wel op telefoon.En de volgende ochtend werkt het weer! Heel apart.
Wel wifi maar geen internet verbinding.
Ik heb gevonden waardoor deze 2 apparaten plotseling geen internet verbinding meer hadden. Waarschijnlijk heb ik in de thuis veilig online app deze twee bij bedtijd op 21.00 uur-07.00 uur gezet! Niet beseffend van de gevolgen. Ik ga het vanavond zien!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.