Wifi valt steeds weg

  • 23 October 2023
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Sinds zaterdag valt het WiFi signaal steeds weg en kan weer gevonden worden na het resetten van de modem (Huawei). Zondag gebeurde dit een aantal keer achter elkaar. Erg hinderlijk. 
Is de modem aan vervanging toe? In dat geval zou ik graag een nieuwe modem ontvangen. 
 

Alvast bedankt voor een reactie! 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @MissMo, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is inderdaad ietwat verouderd en kan ervoor zorgen dat de verbinding soms wegvalt. Ik heb je daarom meteen een nieuw modem opgestuurd! Dit zou het euvel moeten oplossen voor je. Je ontvangt hier zo een bericht over en als het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of de verbinding nu wel stabiel is? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MissMo, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het Huawei modem is inderdaad ietwat verouderd en kan ervoor zorgen dat de verbinding soms wegvalt. Ik heb je daarom meteen een nieuw modem opgestuurd! Dit zou het euvel moeten oplossen voor je. Je ontvangt hier zo een bericht over en als het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij na de installatie een terugkoppeling geven of de verbinding nu wel stabiel is? Alvast bedankt. 

Reageer