Skip to main content

'S ochtends tot 9 uur valt de wifi steeds weg.  Vanaf ongeveer negen uur gaat het weer goed?

Waar kan dit aan liggen?

Hallo @Mol3 

Gaat het hier om een DSL of glasvezelverbinding en welke modem heb je van T-Mobile?

Valt alleen de WiFi weg of ook bedraad internet dus dat de verbinding het niet doet? Indien alleen de WiFi geldt dit voor alle apparaten?

Vóór het slapen werkt alles nog dus enkel vanaf 5/6 uur? tot 9 uur?

Is een fabrieksreset van het modem ook al uitgevoerd door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?


Het gaat om glasvezel.

Modem is Zyxel. 

Ik denk dat alleen de wifi wegvalt en dit gebeurt alleen op mijn laptop. Het werkt de hele dag goed behalve tussen 8 en 9. Op het moment dat ik ga inloggen op mijn laptop.

Ik heb vanochtend het modem gereset maar helaas bleef het probleem 


@Mol3

Is je laptop bekabeld aansluiten geen optie? Als je inlogt op je laptop duurt het dan lang voordat je laptop verbind met de WiFi? Indien dit het geval is verbinden andere apparaten vrijwel meteen?