De eerste maanden werkte alles perfect thuis. Echt nooit ook maar iets van problemen. Een maand geleden begon het. Wifi valt uit en je kan er niet meer mee verbinden. Geen enkel apparaat. Tenzij je de router aan en uit zet.
Dan de tv die bekabeld is aangesloten loopt soms vast paar sec en gaat weer verder.
Zelfde met de bekabeld aangesloten xbox . Download stopt en gaat dan weer verder.
Ik heb de router nu al 30x aan en uitgezet laatste tijd zodat het soms een dag soms een uur werkt.
Wat is er ineens een maand geleden gebeurd. Ik heb niks veranderd en alles loopt waardeloos.
Dan verschillende keren klantenservice gebeld met de raarste suggesties of ik 3:dagen niet aan de router wil zitten. Dan heb ik dus een paar dagen geen internet want niemand thuis heeft ben of odidio dus ik heb niks aan de gratis internet hotspot codes als ik op werk ben.
Ik word er moedeloos van en een afspraak met een monteur maken is tegenwoordig ook schier onmogelijk lijkt het.
Odido heeft wat verandert bij mijn verbinding of de router is kapot. En nu moet ik er allemaal achteraan
Net ook weer midden in de nacht eruit. Omdat de baby cam er ook uitligt als de wifi uitvalt
Verschrikkelijke ervaring tot nu toe en ik verwacht financiële compensatie en met spoed een monteur die het dan ook meteen fixt of nieuwe apparatuur meeneemt