Sinds gisteravond geen WiFi meer, internet ligt eruit in postcode gebied 5482 Schijndel. Anderen in de buurt melden hetzelfde.
help
Sinds gisteravond geen WiFi meer, internet ligt eruit in postcode gebied 5482 Schijndel. Anderen in de buurt melden hetzelfde.
help
Hallo
Is de storing wel gemeld? Of was het onderhoud?
Algemeen onderwerp storing
Onderhoud in augustus week 31, 33, 34 en 35
Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
Er is geen algemene storing en volgens opgave is het onderhoud in week 31 snachts. Alle stappen volgens protocol ondernomen. Zowel op Zyxel modem als op converter (tussen glasvezel ingang en modem) brandt rode lampje respectievelijk 3e knopje (internet) op modem en 3e knopje (LO3 of LOS, onduidelijk te zien of t n 3 of n S is) op converter.
help!
Sinds vanmorgen ook geen internet & bellen hier (Mouterij). Contact opgenomen met T-Mobile en ze zeiden dat er wel een grote storing was. Ze zouden er mee bezig zijn om het te verhelpen, maar nu (22:30 uur) nog steeds geen internet & bellen mogelijk. Hoelang gaat dit nog duren T-Mobile?????
Hey
Dit is inmiddels bij ons bekend. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte:
Hallo T mobile.
Sinds gisteren hele slechte WiFi verbinding. Heb de modem al gereset. Ook de extra WiFi punt van de stroom gehaald, voor paar minuten. Echter probleem blijft zich voordoen. Daarnaast ontvang ik ook steeds een melding dat de tv box herstart moet worden. Kortom slechte WiFi. Hoe kan dit opgelost worden?
groet, Stephen
woonplaats Almere
Hey
Ik wil natuurijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele wifi verbinding. Zou je de stappen in dit topic kunnen volgen? Heb je wel een stabiele bekabelde verbinding?
Als je nog steeds een slechte verbinding ervaart wil ik je vragen om een aantal testen uit te voeren:
Belangrijk:
Instructies:
Sinds gister eind middag geen wifi meer (in Oss), alles resetten al geprobeerd, werkt niet.
Hallo
Staat er misschien iets in je My T-Mobile account bij meer onder storingen over een storing op jouw adres?
Het herstarten van de mediaconverter en router kan ook helpen. Heb je de bekabeling ook gecontroleerd?
Er staat geen storing en ik heb alles al herstart, bekabeling zit goed.
Nog steeds geen internet, geen bellen en tv hier op de Mouterij in Schijndel (5482 LZ). Dit is al bijna 2 dagen zo. Ze zijn er mee bezig, ja tuurlijk. Je kan helemaal niks. Dat een storing zo lang moet duren????? Ongelofelijk, dit had toch al eerder opgelost moeten en kunnen zijn @T-Mobile????
Hallo T mobile.
Sinds gisteren hele slechte WiFi verbinding. Heb de modem al gereset. Ook de extra WiFi punt van de stroom gehaald, voor paar minuten. Echter probleem blijft zich voordoen. Daarnaast ontvang ik ook steeds een melding dat de tv box herstart moet worden. Kortom slechte WiFi. Hoe kan dit opgelost worden?
groet, Stephen
woonplaats Almere
ik heb de stappen uitgevoerd.
waar kan ik de screenshots naar toe sturen?
wat betreft de bekabeling, is deze door jullie aangelegd. Ga er vanuit dat deze dan ook niet het probleem is.
ik hoor graag van je.
zie bijgaand
ik heb ook extra WiFi punt via jullie staan.
Hey
1000 Mbit/s zou je bijna niet kunnen halen op wifi en wordt ook niet gegarandeerd. Dit garanderen we alleen op een bekabelde aansluiting. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is om de 2.4 GHz en de 5 GHz frequentie van elkaar los te halen. Dit kun je aanpassen in het modem. De inloggegevens staan op de achterkant van het modem.
de afstand tussen WiFi punt en plaats is niet groot.
de WiFi punt is ook bekabeld, door jullie gedaan.
ik snap dat je niet volle internet kan krijgen. Maar helemaal geen bereik, dat vind ik verbazing.
omdat dit precies de reden is geweest om een extra WiFi punt te nemen.
Heeft het heel lang goed gedaan, echter sinds enkele dagen bijna geen tot geen signaal !
Dit is nu al de 3e dag zonder verbinding. Duurt wel erg lang zeg voordat dit opgelost wordt zeg.
Deze wifi punt is door jullie aangesloten en geheel bekabeld.
De modem staat in de meterkast begane grond en wifi punt staat tussen de 1e en 2e etage. Zeg maar op de overloop.
Alles is bekabeld.
Ter verduidelijking, ik heb zelf niks aangesloten. Alles is door jullie gedaan…
groet,
Stephen
Helaas werkt mijn vaste telefoonverbinding nog niet (Ik kan daarmee dus niet bellen of gebeld worden), maar hopelijk werkt dat ook spoedig weer.
En hopelijk is het spoedig voor iedereen weer opgelost & blijft alles weer goed werken.
Ik ben alleen benieuwd wat voor storing het nu is of was, want dit was/is toch een vrij lange.
Maar ik ben blij als alles het weer doet straks & nu maar hopen dat zulke lange storingen niet meer voorkomen.
MvG, Raymond
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Voor het wifi punt geldt dezelfde methode.
Is er op dit moment een WiFi storing voor T-mobile thuis in Rosmalen? Heb de modem al gereset maar geen succes nog…
Hallo
De storing in Rosmalen zou opgelost moeten zijn, kan je de router en eventueel de mediaconverter herstarten?
Hallo
De storing in Rosmalen zou opgelost moeten zijn, kan je de router en eventueel de mediaconverter herstarten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.