Sinds dat we de mb hebben opgehoogd hebben we alleen maar problemen. Met het internet, slechte wifi, hij valt weg. Nog slechter dan hiervoor toen we minder mb hadden. Alles al geprobeerd, reset ,5g uit zetten alle stappen doorlopen. Maar helaas. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting en valt het internet ook bekabeld weg of alleen via de WiFi?
Soms kan eigen netwerk apparatuur dat is aangesloten achter de T-Mobile router ook een conflict veroorzaken waardoor je problemen ervaart. Dus indien je eigen netwerk apparatuur aangesloten hebt dan zou je deze eens kunnen verwijderen.
Hoi
Graag verwijs ik je door naar ons superhandige wifi-artikel: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community.
Hierin staan alle tips & tricks om jouw draadloze netwerk te optimaliseren. Veel succes en bij vragen: stel ze gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.