Het wifi signaal van de router t56 klappert. Aan ui en aan. Als je ping stuurt zie dat het signaal iedere kerstontbijt. Het is onmogelijk om anderen bijv een video deurbel aan wilt sluiten, gaat dat met geen mogelijkheid, ook niet naast het modem staand, omdat het te lang duurt en dus geen verbinding kan maken. Jaren de KPN gehad en daar kon ik alles op aansluiten, en dat heeft zonder, nou ja bijna zonder, problemen gedraaid voor jaren. Ik heb ook een 1GB abonnement afgesloten, maar kom nooit verder dan 50-/600. Iedere keer valt de verbinding weg en moet je opnieuw de juiste wifi kiezen. Ben je al de hele mee bezig om alles weer aan de gang te krijgen, maar dat lukt niet door dat klapperende signaal.
maar nu, wat is hier de oplossing voor.
alvast mijn bijzondere dank voor deze
