Skip to main content

Sinds er problemen zijn met het netwerk (packet loss, zie ander topic) werkt de WiFi versterker bij mij ook niet meer. Ik heb al geprobeerd hem opnieuw te verbinden met het modem. Dit lost niets op.

Hey ​@Rachid54321, kan je mij iets meer informatie geven hierover?

Welke handelingen voer je uit en welke lampjes branden op het wifipunt. Werkt hij zowel bekabeld als draadloos niet of wel bekabeld maar alleen draadloos niet?  

Hey ​@Rachid54321, kan je mij iets meer informatie geven hierover?

Welke handelingen voer je uit en welke lampjes branden op het wifipunt. Werkt hij zowel bekabeld als draadloos niet of wel bekabeld maar alleen draadloos niet?  

Ik probeer hem bekabeld te gebruiken. Dus met kabel. Alle lampjes branden groen, maar hij wilt niet verbinden met mijn PlayStation. Hij geeft wel aan dat de LAN kabel is verbonden. Ik verbind hem met het modem en wacht een aantal minuten volgens jullie handleiding over WiFi Plus. Dan haal ik hem eruit en zet ik hem op de plek neer waar ik hem wil hebben.

Hi ​@Rachid54321, is het echt alleen de PlayStation die geen verbinding kan maken met het wifipunt? Heb je op dit moment het wifipunt bekabeld aangesloten staan? Ik zie hem namelijk niet terugkomen in de lijnmeting. 

Hi ​@Rachid54321, is het echt alleen de PlayStation die geen verbinding kan maken met het wifipunt? Heb je op dit moment het wifipunt bekabeld aangesloten staan? Ik zie hem namelijk niet terugkomen in de lijnmeting. 

Nee. Ik heb hem natuurlijk niet meer bekabeld aangesloten, aangezien het niet werkte. Ik heb ook niets anders om het op te testen, maar het WiFi punt lijkt nutteloos.

Reageer