Ik had op de 1e verdieping een wifipunt staan om daar te kunnen werken. Mijn bureau staat daar. Ik heb een vergroeiing aan mijn rug en heb daar eea ingericht om zo pijnloos mogelijk te kunnen werken. Na de overstap van ziggo naar odido ben ik gedwongen vier weken beneden aan de eettafel te werken en te moeten smeken voordat een monteur mocht langskomen. Alles is toen ingesteld inclusief wifi versterker boven waardoor ik weer daar kon werken. Eindelijk....daar heb ik een paar dagen van kunnen genieten tot de mega storing van 1,5 dag in Haarlem die maandag ontstond. Beneden werkt alles direct weer maar hey natuurlijk boven niet. Ik heb geprobeerd het wifi punt opnieuw te koppelen aan de modem. Die wordt daar netjes oranje zoals de handleiding zegt wat moet gebeuren voor je hem op de gewenste plek zet maar na verplaatsen wil hij geen connectie maken. Heb het nu paar keer geprobeerd en op meerdere plekken. Waar ik hem ook zet, nergens doet hij iets. En nee, kabel trekken vanaf de modem is geen optie. Ik weet het niet meer en snap eerlijk gezegd niet waarom het niet ook direct weer starte nadat de storing opgelost was. Iemand nog tips?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.