Skip to main content

wifi punt glasvezel

  • 23 July 2024
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb sinds deze week glasvezel, maar nu zie ik dat ik nog betaal voor extra wifi punt, de "nieuwe" staat als gratis erbij, dus ik heb nog de oude zyxel liggen, betaal ik daar nog voor en/of kan ik die gewoon erbij aansluiten?

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wesleymaastrich 

Volgens het overzicht heb je 1 WiFi plus punt gratis gekregen en betaal je voor de andere. Je kunt beide gewoon gebruiken.

Het zijn beide de Zyxel WX5600?

Nee de betaalde is dan de oude zyxel

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wesleymaastrich, leuk dat je bent overgestapt naar Glasvezel, ik helder het graag helemaal voor je op! Met je overstap naar glasvezel hebben wij je een nieuw modem toegestuurd, namelijk de T-56. Dit modem werkt heel goed in combinatie met het nieuwe Wifi-punt dat je van ons hebt ontvangen. Het oude Wifi-punt willen we graag terug hebben. Zodra je het Wifi-punt hebt geretourneerd, zal het nieuwe Wifi-punt wél € 2,50 kosten. Voor nu willen we voorkomen dat je dubbel betaalt. Het retour label van het Wifi-punt vind je hier in je Mijn Odido account: Bestellingen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog heel veel plezier met je glasvezelverbinding toe! 😃

Ik zie het nergens staan van de retour formulier 

Reputatie 7
Badge +9

Ook niet in de e-mail die je hebt ontvangen @wesleymaastrich? Als je er niet bij kan is dat geen probleem, dan kun je hem volgens deze manier retourneren:  

 

 

Reageer