Skip to main content

wifi problemen met verbinding met router

• 27 januari 2025
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

Om verbinding te maken met wifi problemen sinds de glasvezel aansluiting kan geen verbinding krijgen met mijn zonnepanelen b.v. heb op internet gelezen dat de poorten 5279 of 5280 geopend moet worden?

Uitgelichte reactie

27 januari 2025

Dit gaat om poorten die naar buiten toe geopend moeten zijn. Dat is standaard echter altijd al het geval. De reden dat je geen verbinding krijgt met de zonnepanelen ligt dus ergens anders.

Heb je de omvormer al opnieuw aangemeld op het wifi netwerk (want dat moet wel apart gebeuren)? Of is de omvormer bedraad verbonden met de router?

4 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Problemen met verbinding. Met wifi en router

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Kan geen verbinding maken met mijn zonnepanelen 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Hoe krijg ik nu contact

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1511 reacties
  • 27 januari 2025

Dit gaat om poorten die naar buiten toe geopend moeten zijn. Dat is standaard echter altijd al het geval. De reden dat je geen verbinding krijgt met de zonnepanelen ligt dus ergens anders.

Heb je de omvormer al opnieuw aangemeld op het wifi netwerk (want dat moet wel apart gebeuren)? Of is de omvormer bedraad verbonden met de router?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen