sinds gisteren over op glasvezel internet van Odido.
Vanavond al de eerste storing. WiFi lijkt zich te resetten. Ik kijk TV via de Odido app op mijn smart TV m.b.v. WiFi. ik merkte dat het beeld begon te haperen,te stotteren en toen op zwart ging met een fout melding in de Odido app over het ontbreken van Internet verbinding. En dat klopte. Ik moest compleet opnieuw inloggen met mijn TV op de Zyxel T56 router. Opnieuw WiFi wachtwoord ingeven. Het lijkt of de WiFi even is ge herstart. nu lees ik dat dit een bekend euvel is van de T56 router. dat in de avonduren er WiFi problemen kunnen optreden. Ik heb het de installatie monteur van Gideon nog gevraagd. en die vertelde mij dat deze router uitvoerig is getest en de start up loop niet kan hebben. Dit is al een goed begin! wil niet elke avond dit moeten doen. er is een snelheidstest gedaan in de woonkamer waar de TV staat en die was erg goed. gelijkvloers appartement. router hangt in meterkast. zou geen probleem mogen zijn werd mij verteld. is dit vaker gebeurd? Nu is het de 2de keer vanavond dat WiFi wegvalt bij de TV. dat belooft wat! nooit problemen gehad met oude Tele2 router! moet ik dan toch maar terug naar decoder kast? met kabel? dat gaat mij meer geld kosten.