Wij hebben t mobile wifi. Nu hebben we thuis allemaal iphones en ik heb een 14 plus. Nu valt bij mijn iphone telkens de wifi verbinding weg en daarna wil mijn foon niet meer met wifi verbinden terwijl de telefoon het wifi signaal wel ziet in de lijst. Echter hij maakt geen verbinding. Echter mijn vriendin naast me heeft en houdt gewoon wifi verbinding. Pas als ik de router van het stroom heb gehaald en weer heb opgestart, verbindt mijn foon weer met wifi om enige tijd later wifi erweer uit te gooien. Mijn ipad doet gelijktijdig mee en gooit de wifi er ook uit. Maar de telefoons van mn vriendin en mn dochters hebben er geen last van. Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Hallo
Kan je eens op de iPhone 14 plus en op de iPad de netwerkinstellingen resetten in de instellingen, is er daarna verbetering?
Welke router heb je verder en maak je ook gebruik van een versterker oid?
Dat eerste heb ik al meerdere malen geprobeerd helpt niet. Mijn ipad heeft hetzelfde en de ipad van mn vriendin ook. We hebben op zolder een versterker staan, ook via t mobile en een Zyxel T-54 modem
Kan je eens inloggen op 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat. Ga hierna in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen en kies onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en toepassen. Merk je hiermee verbetering?
Hij staat al op die beveiligingsmodus dus dat zal t niet zijn
Beste
Wifi-problemen op je iPhone en iPad oplossen: probeer deze tips
Hoi
Ik ben benieuwd wat het knelpunt bleek te zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.