Beantwoord

Wifi Plus los verbinden

  • 2 May 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister een Wifi plus punt ontvangen van Odido. Dit gaat om de Zyxel WX5600 ik heb deze vebonden met mijn Zyxel T-56. Ik heb dit punt bekabeld aangesloten op mijn netwerk. Mijn vraag is kan ik ook los verbinden met dit apparaat? Aangezien hij nu mijn huidge netwerk versterkt. Maar soms switcht een apparaat nog wel eens over naar mijn router en dat wil ik eigelijk niet.

Ik kan inloggen op het linkje die achterop staat en ik zie dat hij active is alleen ik kan verder niks aanpassen.

icon

Beste antwoord door eric 2 May 2024, 13:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rickmix 

Met deze handleiding moet het je lukken om de versterker draadloos te verbinden.

Hallo @rickmix 

Met deze handleiding moet het je lukken om de versterker draadloos te verbinden.

Dit heb ik gedaan. En ik kan ook verbinden. Echter vraag ik mij af of ik los kan verbinden met het apparaat zonder dat hij mijn netwerk gegevens overneemt dus ik wil graag los het apparaat verbinden en niet als een mesh met mijn netwerk.

Reputatie 7
Badge +14

Nee, de bedoeling van een MESH netwerk is juist dat het als 1 geheel wordt gezien en jij als gebruiker daar geen omkijken naar hebt, en dus ook geen invloed.

Als je puur alleen een los Wifi access point wilt gebruiken. Dan kun je dat beter los aanschaffen in plaats van de Mesh oplossing van de Zyxel.

 

Reageer