Beantwoord

Wifi plus koppelen aan Deco m5

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Is het mogelijk om de wifi plus te koppelen aan mijn Deco m5? Ik gebruik zelf de router / wifi niet en heb alles verbonden met mijn deco. Gisteren een wifi plus besteld om in de achtertuin ook verbinding te hebben maar deze krijg ik op geen enkel manier verbonden met mijn Deco m5.

 

setup:
ik heb een Zyxel VMG8825-T50
Hier heb ik enkel een internet kabel getrokken naar mijn deco m5, en dat is mijn “Hoofdmodem” in huis.

icon

Beste antwoord door eric 21 February 2024, 11:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De Deco's zijn een systeem op zichzelf. Je kunt meerdere Deco's met elkaar laten communiceren tot 1 MESH systeem.

Het wifi plus aanbof van Odido kan ook een Wifi mesh systeem zijn, in combinatie met de Zyxel router.

Er is geen mogelijkheid om een Wifi plus mesh te laten samenwerken met een Deco. Je kunt dus het beste een extra Deco unit voor in je tuin bestellen.

De Deco's zijn een systeem op zichzelf. Je kunt meerdere Deco's met elkaar laten communiceren tot 1 MESH systeem.

Het wifi plus aanbof van Odido kan ook een Wifi mesh systeem zijn, in combinatie met de Zyxel router.

Er is geen mogelijkheid om een Wifi plus mesh te laten samenwerken met een Deco. Je kunt dus het beste een extra Deco unit voor in je tuin bestellen.

Dank voor je reactie. Dan zal ik mijn wifi plus maar retour sturen.

Reageer