Beantwoord

Wifi Plus functioneert niet goed? Hoe kan ik dit checken

  • 5 May 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Vanaf installatie tot ongeveer een week geleden werkte mijn Wifi Plus goed en dekte het mesh systeem het hele huis en de tuin. 
 

Sinds een week lijkt het Wifi punt niet meer te werken, gister 2 keer gereset. 1e keer te ongeduldig bij het opnieuw koppelen en niet alle lampjes correct laten verbinden met het modem voordat ik alles weer van stroom heb gehaald en verplaatst, de 2e keer alles rustig doorgelopen.

 

Na het verplaatsen naar de oude vertrouwde plek (alle seinen op groen), lijkt het wifi-punt alle lampjes weer correct te laten branden, maar komt het wifi-punt niet in de MPro Mesh App.  

Hoe kan ik zeker weten of het wifi punt wel/niet goed werkt?

 

Groet,

Niek Kramer

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 6 May 2024, 11:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KramerNC, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Op dit moment speelt er namelijk een bug met de verschillende firmware op het modem en wifipunt. Hierdoor communiceren ze niet lekker met elkaar waardoor de topologie en de Mpro Mesh app niet de juiste informatie vertonen. Dit wordt opgelost met een nieuwe firmware van de WX5600. Het wifipunt werkt bij jou gewoon goed. Hier kun je zien dat hij een perfecte verbinding heeft met het modem en ik zie dat je apparaten netjes switchen tussen het modem en wifipunt!

 

 

Hi Tommie, super bedankt. Dat is een helder antwoord, bedankt daarvoor.

Reageer