Skip to main content

wifi plus defect?

  • 26 July 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb thuis 2 x de wifi plus. Beneden werkt het prima( bekabeld aangesloten) en haal ik 1000mbps via de telefoon. Maar op de slaapkamer en ook bekabeld aangesloten haal ik nog niet eens 1.4 mbps  ook hier us deze bekabeld aangesloten. Als ik hard  reset doe haalt dit niks uit. Sluit ik de kabel aan op de laptop dan haal ik weer wel 1000 mbps op de laptop. Als ik verbind met de wifi plus van de buren haal ik zelfs 700 mb/s door dikke muur heen. Dit is erg storend om boven google tv te gebruiken. 

 

Graag een nieuwe wifi plus toe sturen zodat ik de defecte kan vervangen.

 

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paul89 

Heb je hem al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje voor ongeveer 5 seconden in te drukken?

Hallo @Paul89 

Heb je hem al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje voor ongeveer 5 seconden in te drukken?

Ja dit heb ik al gedaan had ik ook al omschreven;) ook omwisselen veranderd het probleem niet. Dan heb ik beneden slechte wifi en boven goede wifi.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paul89, kan je mij het MAC-address geven van het desbetreffende wifipunt? Deze staat achterop. Kan je ook de bakebling nalopen of een keer het wifipunt dat wel goed functioneert boven zetten? Dan kunnen we het een en ander uitsluiten. 

Hi @Paul89, kan je mij het MAC-address geven van het desbetreffende wifipunt? Deze staat achterop. Kan je ook de bakebling nalopen of een keer het wifipunt dat wel goed functioneert boven zetten? Dan kunnen we het een en ander uitsluiten. 

In mijn uitleg staat dat als ik de laptop aansluit wel 1gbit haal. Dus aan de kabel ligt het niet.  Maar als het goed is (kun je dat nakijken?) Heeft je collega van de telefonische  klantenservice nieuwe opgestuurd. Deze word dus geswapt. Want alles wat jullie kunnen doen en ik is allang gedaan en uitgezocht. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan geen defect in de kabel zien op een afstandje @Paul89. Ik ben benieuwd of het andere wifipunt wel goed werkt boven en het wifipunt boven goed werkt beneden. Zou je dit eens kunnen checken? 

Reageer