Ik heb twee weken nu de klik en klaar internet. nu wil ik 1 wifi plus bestellen. Via Messenger contact gehad maar sinds ze weten dat ik een wifi plus wil bestellen, hoor ik niets meer. dus HELP
De klik en klaar app op iOS is sinds de update ook stuk. volgens mij heb ik die nodig om wifi plus te installeren. Dus ook HELP.
Mocht hier wel iemand van Odido reageren, mijn gegevens staan in het profiel.
enne Odido, klik en klaar is voor jullie als medewerkers te vlug met te weinig informatie op de markt gezet hè. Waar jullie en wij als klant de dupe van worden. :-(
Bladzijde 1 / 1
Hey @renetje6, welkom op onze Community!
Een extra wifipunt bestellen na de eerste bestelling van Klik&Klaar is op dit moment nog niet mogelijk. Dit komt door ons systeem. Als het goed is wordt dit vanaf volgende week mogelijk gemaakt. Lukt het tot die tijd nog om te wachten?
@Tommie van Odido dank voor je reactie, ik kan wel wachten. Ik kan nu toch niets met wifi plus aangezien de klik en klaar app niet meer werkt na de update en volgens mij heb ik die nodig om wifi plus te installeren.
Is er iets bekend wanneer de klik en klaar app weer gaat werken?
Hoi @renetje6, fijn om te horen! Daarnaast ben ik benieuwd wat je precies ervaart met de app. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Goedemorgen, Sinds de laatste update van de klik en klaar app, kan ik niet meer inloggen. Hij blijft maar cirkelen als je bij de recensies kijkt in de Appstore en tweakers ben ik niet de enige
zie bijlage. Verder dan dit komt hij niet. .
…en het ledlampje groen blijft branden…
Wil hét groene ledlampje nú opstaan? Vrijwel zeker wordt hier hetzelfde (bovenste) ledlampje bedoeld dat aangeeft dat het apparaat aanstaat. Het is halve en dubbele informatie in één.
Daar zit echter het probleem niet van de niet werkende app.
Wat ik mis bij Odido is communicatie richting haar klanten.
1. Als een app door een update niet meer werkt voor het overgrote deel van haar klanten, communiceer dit dan op de site of forum of in de App Store.
2.Als je als klik en klaar gebruiker geen wifi plus achteraf kan bestellen, maar over een paar weken wel, communiceer dit dan aan de klanten.
Nu blijft het angstvallig stil. Ik zou meer een Pro-actieve houding willen zien. Waar wij als betalende klanten volgens mij ook recht op hebben.
@renetje6 Goed nieuws, je kunt de wifipunten bestellen in jouw Mijn Odido!
Wil je mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik na of dit bestelling goed is doorgekomen.
Geen zorgen, de app werkt. Alleen dien je wel verbonden te zijn met het modem.
De app kan dan op zich wel werken, als er echter geen verbinding met het modem gemaakt kan worden is er toch een probleem.
Op dit moment is nog steeds geen verbinding met het modem mogelijk.
In lekentaal: de app werkt (nog steeds) niet.
@Teresa van Odido bedankt voor je bericht. helaas te laat… heb al tp link m4 decos aangeschaft. En dat werkt perfect.
de klik en klaar app werkt nog steeds niet, hij kan het modem niet vinden. (Terwijl die gewoon werkt) Al met al, met de onzekerheid wanneer ik wifi plus kon bestellen en de niet werkende app, heb ik zelf m4 decos besteld.
Hey @renetje6 & @ardexx, welke versie van de app hebben jullie op dit moment? Er komt binnenkort een nieuwe update aan namelijk. Jullie kunnen op dit moment het modem gewoon benaderen via de webbrowser,
Hallo Tommie.
De actuele versie 1.0.1.
Het is bekend dat het modem via de webinterface benaderd kan worden.
Er wordt gemeld door meerdere mensen dat de huidige app niet werkt. Waarom daar omheen gedraaid wordt door Odido is mij een raadsel.
Het levert in ieder geval bij mij onnodige frustratie op.
Zeg dan: “het werk niet, klopt. We werken eraan”.
@Tommie van Odido mijn probleem en software versie is het zelfde als @ardexx
wat Ardexx ook zegt… wees transparant scheelt een hoop onnodige topics openen en frustratie bij de klant. Want kan mij niet voorstellen dat Odido hiervan niet op de hoogte is.
Ja het is dus niet op elk netwerk hetzelfde, ik heb namelijk dezelfde versie, dit is van iOS namelijk @renetje6 & @ardexx. Hier werkt hij zoals het moet. Maar, er komt een nieuwe update aan, hopelijk deze week nog.
@Tommie van Odido ik heb de wifi van de 5g router uit omdat ik 2 tplink deco m4 bedraad heb aangesloten die zorgen voor de wifi. werkt het dan wel met de Odido app?
Hey @renetje6, dat zou zomaar kunnen, heb ik niet getest omdat ik geen deco's hier heb staan. Je kan het weer aanzetten via 192.168.1.1 om te testen.
@Tommie van Odido ik heb de wifi van de 5G router even aangezet, dit maakt geen verschil voor de klik en klaar app. Kan nog steeds niet verbinden. Dan wachten we maar even op de nieuwe update van de app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.