Skip to main content

Wifi Plus ander SSID

• 27 februari 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Gister had ik het probleem dat het Wifi Plus punt niks deed. Dit was goed gezet door een simpele instelling met EasyMesh. Nu is het probleem als volgt: Het punt versterkt wel de wifi van de hoofdrouter, maar nu met een ander SSID. Nu moet ik dus apart verbinden met een ander wachtwoord en wifi naam om alsnog op hetzelfde hoofdnetwerk te zitten. Kan het wifi plus punt niet gewoon versterken zonder aan een andere SSID met ander wachtwoord te moeten verbinden?

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

@WesleyNederpel Goed dat je aan de bel trekt via onze community. Je bent op de juiste plek. Ik help je graag verder! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk inhoudelijk met je meekijken. Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

4 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1525 reacties
  • 27 februari 2025

De wifi punten moeten opgenomen worden in de mesh. Dan nemen ze automatisch de gegevens over van de router. Blijkbaar zit dat punt niet meer correct in de mesh.

Hen je EasyMesh uitgezet of aangezet. Voor de wifi punten moet het dus aan staan. Reset de wifi punten en voeg ze correct toe volgens de instructies.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 februari 2025
rvk01 schreef:

De wifi punten moeten opgenomen worden in de mesh. Dan nemen ze automatisch de gegevens over van de router. Blijkbaar zit dat punt niet meer correct in de mesh.

Hen je EasyMesh uitgezet of aangezet. Voor de wifi punten moet het dus aan staan. Reset de wifi punten en voeg ze correct toe volgens de instructies.

EasyMesh staat aan en in de MPro Mesh app staat ook het Wifi Plus punt als Mesh Apparaat. De lampjes op het Wifi Plus punt staan als volgt: Power lampje oranje, verbinding en wifi lampjes groen. Het punt is verbonden via een kabel

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1525 reacties
  • 27 februari 2025

Als je hem gereset hebt en opnieuw verbonden hebt en het werkt nog niet als mesh... dan weet ik het ook niet meer.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 3 maart 2025

@WesleyNederpel Goed dat je aan de bel trekt via onze community. Je bent op de juiste plek. Ik help je graag verder! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk inhoudelijk met je meekijken. Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen