Goedemorgen Odido,
Wij hebben sinds het begin al af en aan problemen met de WiFi verbinding. Alle standaard protocollen zijn al uitgevoerd, maar dat is het probleem niet. We hebben verbinding, soms is deze wat zwakker dan anders. Vooral op de 1ste verdieping laat het nogal eens te wensen over. We hebben zowel beneden als boven een WiFiPlus punt, de meting geeft ook altijd een goede download en upload snelheid. Maar toch wil daar de verbinding nog wel eens haperen, dat is voornamelijk vervelend omdat daar een thuiswerkplek is. Vanuit de chatbot kreeg ik nog een optie die ik nog nooit geprobeerd had, maar ik kan de bandsteering niet aanpassen. Het vinkje staan aan, maar ik kan hem niet uitzetten wat gevraagd wordt. De monteur heeft destijds niks gezegd over de plaatsing van het modem, dus ga er vanuit dat die in orde is. De pluspunten staan binnen het bereik zoals de bedoeling, maar wij wonen wel in een nieuwbouwwoning. Hopelijk kan iemand mij helpen. Of anders iemand langs sturen, we betalen namelijk behoorlijk geld dat het allemaal zou werken. Alvast bedankt.