Skip to main content

wifi/internet probleem nieuwe glasvezel klant


Goedenavond,

Sinds deze week hebben wij T mobile glasvezel ipv KPN, echter hebben wij nog continu WIFI problemen.

Of er is slechte WIFi verbinding of er is wel verbinding maar geen internet.

Heb alles al een aantal keer opnieuw opgestart, maar probleem blijft zich voordoen.

Internet lampje op modem knippert ook vaak.

Tot nu toe niet blij met de overstap, kan iemand mij helpen?

28 reacties

Op verschillende plekken (beneden verdieping) al geprobeerd. Man wat frustrerend dit 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rietje2, hoe heb je het wifipunt aangesloten, bekabeld of draadloos? 

Als je deze draadloos aangesloten hebt, zou je deze bedraad kunnen aansluiten en op de gewenste afstand van het modem, richting de plek met slecht bereik kunnen plaatsen? 

Hey @Rietje2, hoe heb je het wifipunt aangesloten, bekabeld of draadloos? 

Als je deze draadloos aangesloten hebt, zou je deze bedraad kunnen aansluiten en op de gewenste afstand van het modem, richting de plek met slecht bereik kunnen plaatsen? 

Hoi Tommie,

Dat heb ik uiteindelijk wel gedaan (bekabeld) en tot nu toe gaat dat goed, maar vind het raar dat het niet draadloos werkt en überhaupt zo weinig bereik is. 
En daardoor weer extra kosten kwijt ben.

Reageer