Hallo, zoals de titel beschrijft, ben ik sinds gisteren klant geworden (Yay!). Alleen sinds gisteren ervaar ik alleen naar problemen met het internet.
De monteur is langsgeweest, internet aangesloten en hij deed het.. Voor 10 minuten.. Tijdje later deed hij het volledig alleen kan de Smart TV nu niet verbinden. (alle informatie kan hij niet uit het modem halen, o.a. IP adres, Subnetmasker, Gateway en DNS Server staan allemaal op 0.0.0.0)
Verder ervaren wij hier ook andere problemen, ik die op de pc zit en na een paar tellen het internet uitgaat, me vriendin die zit te netflixen die na 10 minuten steeds haperend beeld heeft ect. Ik heb de probleemoplossing gebruikt van mijn pc en die kan de proxyserver niet automatisch vinden.
De stappen die ik al ondernomen heb:
- internet aan uit zetten voor 10 en 30 seconden en 1 minuut.
- Wifi splitsen naar 1 van 2.4G en 1 van 5G
- Easymesh uitzetten
- Handmatig overal IP's inzetten (geen succes)
- klantenservice bellen (zonder enig geluk)
- Software reset (d.m.v. Klantenservice bellen)
Mijn vraag is, kan iemand helpen dat ik niet steeds van het netwerk word afgegooid? Het is heel vervelend :(
Edit: Ik heb de nieuwste modem, die zyxel T54 volgensmij