Skip to main content

wifi + extra versterker

• 6 januari 2025
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Sinds kort doet mijn Zyxel WX5600-T0 niet meer dezelfde wifi naam als mijn router uitzenden maar onder zijn eigen naam Zyxel_3305 
Ik zal graag weer willen dat hij hetzelfde wifi naam heeft als de router.

Hoe krijg ik dit weer terug.?

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

Hoi ​@Annie.vi, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken maar ik zie dat alles goed staat en de WX5600 netjes bekabeld is aangesloten. Is het inmiddels opgelost? 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@Annie.vi, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken maar ik zie dat alles goed staat en de WX5600 netjes bekabeld is aangesloten. Is het inmiddels opgelost? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 januari 2025

Hoi Tommy, 

Nee helaas werkt nu helemaal niks meer. De gehele internet verbinding ligt eruit. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 9 januari 2025

@Annie.vi Dankjewel voor je terugkoppeling. Sorry voor dit ongemak. Ik help je gelijk verder om dit op te lossen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om je verbinding te meten. Echter zie ik het modem wel online. Ervaar jij dit niet zo? 

Daarnaast zie ik dat het modem en glasvezelkastje al enige tijd niet van de stroom zijn geweest. Ik wil je vragen om beide en het wifipunt een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten of de verbinding hiermee is hersteld? Mocht dit niet zo zijn, sta ik uiteraard klaar om je verder te helpen waar nodig!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen