Skip to main content
Beantwoord

Wifi buiten camera verbinden met modem lukt niet

• 20 januari 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb een buitencamera. Zie specificatie hier onder. Ik krijg hem niet verbonden met mijn modem. De camera herkend hem wel, zegt ook " connecting" maar blijft hangen bij de woorden ' please read'. Zie onderstaande meldingen. Heb modem al alleen op 2ghz gezet. Verder dan dit kom ik niet.. ik ben overgestapt en op de modem van kpn werkte hij moeiteloos

image PuroTech Beveiligingscamera - Wifi Smart - Waterdichtheid IP66 - IP Camera - Draai- en kantelbaar - Voor buiten - Bedraad - Full HD 1080P - Nachtzicht - Draadloos Internet - Met Recorder

Beste antwoord door Stonesma

Hij werkt overigens direct moeiteloos via LAN.

Ik leg wel een extra kabel aan, is het ook opgelost🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21868 reacties
  • 20 januari 2025

Hallo ​@Stonesma 

Kun je de camera eens voorzien van een fabriekreset?

Wat je ook kan proberen is ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 januari 2025

Hallo,

Bedankt voor je reactie! Fabrieks instellingen had ik al gedaan. Ik zal dat andere proberen ! 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21868 reacties
  • 21 januari 2025

​@Stonesma 

WiFi 6 uitschakelen kan ook nog geprobeerd worden.

In het menu ga naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

Blijft hier hangen....beide tips toegepast..

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025

Hij werkt overigens direct moeiteloos via LAN.

Ik leg wel een extra kabel aan, is het ook opgelost🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen