Skip to main content
Beantwoord

wifi 5 ipv wifi 6

Als ik op mijn telefoon naar mij wifi instellingen ga zie ik dat al mijn buren wifi 6 hebben. Mijn wifi staat op wifi 5.

Hoe krijg ik mijn router ook op wifi 6?

Of moet deze omgeruild worden voor een snellere versie? En hoe krijg ik dit voor elkaar?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Dennis Marum 

Welke router heb je nu? De Zyxel-T56 en Zyxel-T54 hebben WiFi 6.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2025

Hallo ​@Dennis Marum 

Welke router heb je nu? De Zyxel-T56 en Zyxel-T54 hebben WiFi 6.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 mei 2025

Hi, Nee is de Zyxel T50

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2114 reacties
  • 20 mei 2025

Je zou Odido kunnen verzoeken om je een T56 toe te sturen, zie een aantal topics binnen de community. Vaak krijgen deze mensen binnen enkele dagen, als de voorraad toereikend is, de T56 toegestuurd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • 20 mei 2025

@Dennis Marum 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator deze direct voor je kan omwisselen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 20 mei 2025

Hoi ​@Dennis Marum, welkom op onze community!

Leuk dat je hier even naar vraagt! Ik heb direct een T-56 modem met WiFi 6 jouw kant op gestuurd inclusief een nieuw wifipunt, de oude werkt namelijk niet met de T-56. Daarmee ben je helemaal futureproof en kun je straks ook genieten van die snellere en stabielere verbinding. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten, echter moet het wifipunt nog wel retour. Hierover ontvang je nog een e-mail met het retourproces. Zodra het apparatuur onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Nu we toch bezig zijn: ik zie dat je nog een oude Tv Box in gebruik hebt. Wil je daar misschien ook een nieuwe Mediabox voor? Dan kunnen we die direct voor je regelen zodat alles weer helemaal up-to-date is bij jou thuis. Laat maar weten!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 mei 2025

Hi Tommie,

Super geregeld, ik heb toevallig ook in een ander draadje de vraag over de tv box gesteld.

Ja graag ontvang ik dan de nwe versie.

Bedankt voor de snelle en goede service

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 20 mei 2025

Ah ik zie het inderdaad ja ​@Dennis Marum, ik heb dat topic met een reactie erbij gesloten.

Ik heb je nu ook een Mediabox opgestuurd, ook deze zending zul je terug kunnen zien in Mijn Odido zodra hij verzonden is en de oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour zoals ik ook al in mijn vorige post had beschreven over het oude modem! Alvast veel kijkplezier. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen