Skip to main content
Beantwoord

Wifi

Ik heb alles geprobeerd mijn WiFi is niet goed. Ik heb 2 WiFi punten die doen het maar ook heel slecht ik heb maar 2 streepjes. HELP

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Mirandatje35, ik wil je ontzettend graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos van de wifi gebruik kan maken! Zou je aan me door kunnen geven wat er precies niet goed is met de verbinding? Valt dit bijvoorbeeld steeds weg, is het langzaam of is er iets anders aan de hand? Zo kan ik je gerichter helpen en kunnen we dit samen oplossen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2025

Hi ​@Mirandatje35, ik wil je ontzettend graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos van de wifi gebruik kan maken! Zou je aan me door kunnen geven wat er precies niet goed is met de verbinding? Valt dit bijvoorbeeld steeds weg, is het langzaam of is er iets anders aan de hand? Zo kan ik je gerichter helpen en kunnen we dit samen oplossen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juli 2025

Het valt weg en langzaam. Ik heb ook alles wat volgens het stappen plan gedaan, wat gedaan moets worden. Maar nog steeds 's werkt het niet goed. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 21 juli 2025

Hi ​@Mirandatje35, bedankt voor de verduidelijking! Ik ben direct mee gaan kijken en ik zie dat je 2 wifipunten van ons gebruikt. Echter zie ik deze niet terugkomen op het modem. Mocht je deze wel hebben aangesloten, dan wil ik je vragen om deze opnieuw in te stellen. De stappen hiervoor kan je vinden in dit topic. Laat je me weten of dit voor verbetering heeft gezorgd in het netwerk? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juli 2025

Ik heb nu alles geprobeerd. Kun je zien of de WiFi punten werken?

Alvast bedankt 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mirandatje35, dankjewel! Mag ik je vragen hoe je setup er nu uitziet? Ik zie namelijk één wifipunt bekabeld aangesloten, maar die zit op een switch via LAN4. Ik zie hier namelijk meerdere apparaten op aangesloten, niet alleen ons wifipunt. Kan je dit wifipunt bekabeld aansluiten op een lege poort, bijvoorbeeld LAN2 of LAN3? Maakt dit uit?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen