Skip to main content

Sinds 10 dagen had ik geen Tmobile Thuis en Wifi. Dagelijks gebeld met Tmobile, elke keer weer kreeg ik verkeerde informatie. eindelijk, sinds gisteren heb ik weer TV. Ondanks dat ik apart nog een wifikastje moest aanschaffen en maandelijks hiervoor ook nog moet betalen, heb ik problemen hiermee. Mijn wifi doet het nog steeds niet!!!! Ik kan niet internetten via mijn laptop  etc. Nu hoe verder?? Het blijkt dat bellen weinig nut heeft vanwege verkeerde informatie en adviezen telkenmale van TMOBILE.

Hallo @Aileen.V. 

Heb je een Zyxel modem/router van T-Mobile en werkt de WiFi zonder versterker wel?

Bij het installeren van de versterker neem deze handleiding zorgvuldig door :

https://community.t-mobile.nl/wifi-535/installatie-en-gebruik-van-wifi-plus-voor-het-zyxel-modem-324622


Hoi @Aileen.V., goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry dat dit al lang duurt, dit had ik ook liever heel anders gezien! Zo te zien stond gisteren de Wifi band uit op het modem en staat deze inmiddels weer aan. Ik neem aan dat je hiermee ook ongeremd van de Wifi kan genieten? Als de TV het doet werkt vrijwel altijd ook de Wifi, alleen kan deze per ongeluk uit staan. Hiervoor kan je de Wifi of WLAN knop gebruiken aan de zijkant van het modem.

Ondertussen zorgen wij dat de lijn uiterst stabiel blijft!


Hoi Cal, 

Diverse keren vandaag de handleiding gevolgd. Ook de instructies voor Wifi Plus. 

 

Nou, ik durf het niet te hardop zeggen, maar de aanhouder wint, Ik heb nu wifi. 

 

Mijn Wifi Plus die ik extra in huis heb, heb ik op verschillende plekken neergezet, met als doel het middelste knopje (wifi) ook aan de praat te krijgen. Tot nu toe is dat (middelste knopje) niet gelukt. Brandt niet. Mijn powe lampje en WPS lampje branden wel. Mijn Wifi van mijn Zyxel Modem T-50 doet het nu wel goed. Misschien dat mijn Wifi Plus vervangen moet worden?

Cal & Team Community, bedankt voor jullie support, top. 

 

Hartelijke groet,

Aileen 

 


Hi @Aileen.V., fijn om te horen dat het internet het doet! Heb je geprobeerd om de WAP te resetten en opnieuw, bekabeld, aan te sluiten? Brandt het Link lampje (middelste lampje) nu wel? 


Hoi Tommie, WAP, resetten en bekabeld gedaan. Alles gaat goed gelukkig. Maar.... middelste lampje brandt de ene keer wel en de andere keer niet. Bovenste en onderste is de groene kleur zeer duidelijk te zien. De middelste moet ik heellll goed kijken of ie wel of niet brandt.

Gr.,

Aileen


Hey @Aileen.V., lijkt er op dat er misschien een foutje in de WAP zit. Ik wilde deze gelijk omruilen voor je, alleen zie ik in het systeem staan dat je een netwerkmigratie hebt besteld. Ik zou hier eerst op moeten wachten voordat ik de omruiling in gang kan zetten. Wil je mij op de hoogte houden in dit topic, zodra de migratie is voltooid? Dan kan ik dit gelijk voor je in orde maken! 


Hoi Tommie, ojeeeeee.... ik hoop niet dat het weer fout gaat, want het zegt mij niks dat ik netwerkmigratie besteld heb.at zegt mij. Zo en zo heb ik echt niks besteld Tommie. 

 

 


@Aileen.V. dat is gek! Ik zie hier dat er op 7 januari gecommuniceerd is met een collega over de migratie. Staat je hier niks van bij? Dan zal ik contact opnemen met de desbetreffende collega.


Wat bedoel je met migratie Tommie? Is het niet makkelijker om te bellen? Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Kijk maar in mijn dossier


@Aileen.V. geen zorgen! Met een netwerkmigratie ga je van DSL naar glasvezel. DSL gaat namelijk helemaal uiteindelijk helemaal verdwijnen, dit duurt nog wel een tijd. Ik heb je dossier inderdaad bekeken, daar is redelijk wat gebeurt. Als je liever telefonisch contact wil kan je het beste naar dit nummer bellen: 0800-0092. Zij kunnen je ook alles vertellen over de migratie.


 

Zou je niet alvast ..... . dat kastje omruilen. 1 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Ze zouden mij toen al een nieuwe opsturen. Is nooit gedaan.... snik snik

 

Hey @Aileen.V., lijkt er op dat er misschien een foutje in de WAP zit. Ik wilde deze gelijk omruilen voor je, 


Hi @Aileen.V., ik had dat graag gelijk voor je geregeld, alleen kan dat op dit moment niet doen. De order, van de migratie, staat namelijk open, dan wordt dat in mijn systeem geblokkeerd. Ik zal eerst de migratie moeten afwachten. 


Ok, duidelijk. Afwachten, wat houdt dat in: weken, maanden of jaar/jaren?

 

Het is niet eerlijk lijkt mij, ik betaal elke maand voor dat kastje, terwijl het hoogstwaarschijnlijk beschadigd/kapot is. 

 


Hi @Aileen.V. ik heb je ticket in de gaten gehouden. Ik zie dat er contact is geweest en afspraken zijn gemaakt. Guidion komt langs om te kijken naar de WAP en zie dat er een deel wordt vergoed uit coulance. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!


Tommie, wat fijn dat je mijn situatie in de gaten houdt. Ik hoop dat het verder goed afloopt. Van Guidion nog niks gehoord, maar.... kreeg een mail dat in de maand februari of maart glasvezel geplaatst gaat worden hier bij mij. Nou, nou, nou, als het maar weer niet fout gaat. Want eerlijk gezegd, ik geloof dat niet. De ene collega van TMOBILE zegt, kan 1 jaar nog duren, de andere zegt weer wat anders. Eerst zien dan geloven. Eerst kijken wat Guidion voor mij kan betekenen, want kort geleden waren ze er ook al. Keep...... smilying denk ik maar.

 Als het daadwerkelijk opgelost is, laat ik jou weten. Jouw service is Toppppp.

 


@Aileen.V. ik help je graag! Je ontvangt snel een bericht van Guidion om de afspraak in te plannen. Glasvezel oplevering kan inderdaad even duren, daar heb ik ook nog geen verdere informatie over, wanneer dit nu precies gaat gebeuren kan ik nog niet zeggen. Je mag mij zeker op de hoogte houden van de situatie in de loop van tijd! Heb je volgende week nog steeds geen afspraak in kunnen plannen met Guidion? Geef mij dan ook even een seintje. 


Tommie, puur ter informatie, zie mail van TMOBILE van vandaag…

 

Op wo 22 feb. 2023 07:01 schreef Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>:



Beste mevrouw Baerecke,

Jouw Glasvezelaansluiting
Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij jou aan te leggen.
 
We verwachten rond februari - maart de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.

Let op: Dit is een voorlopige datum, de planning kan wijzigen afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. We laten je de definitieve datum voor het plaatsen van de glasvezelaansluiting in jouw woning zo snel mogelijk weten.

Vragen?
Heb je tussentijds vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0092.

Vriendelijke groeten,

T-Mobile


De maand februari is bijna achter de rug. En binnen 1 maand, geloof ik het niet. Ik wacht netjes af en ga op hun mail niet reageren.

 

Fijne dag verder


Hoi Tommie, goedemorgen 

 

Nou, hier was ik al bang voor.... het gaat weer fout!!! Verdikkeme, ik heb thuis geen internet, wel TV en huistelefoon die twee doen het wel. Op mijn modem waar de wifi ingebouwd is, branden de eerste 3 lampjes en de laatste 2 lampjes. De anderen niet.

Monteur van TMOBILE zou langs komen zei die dame die mijn zaak netjes behandeld heeft en mij een compensatie heeft toegezegd. Daarna hoorde ik dat Guidion contact met mij gaat opnemen. Van allebei niks vernomen. 

 

Tommie, ik probeer echt niet te ontploffen, maar dit kan toch niet. Langzamerhand heb ik geen daagjes last van storing maar dit duurt al weken. Mijn printer doet het ook niet, deed het altijd hiervoor.

 

Netflix etc doet het ook niet. Ik krijg te lezen: het apparaat heeft mogelijk geen verbinding met internet. Controleer of de verbinding werkt. Opnieuw proberen. Code: NW-1-19

 

Pffffffff, nu hoe verder? Waarom komt er geen monteur langs om o.a. naar mijn wifi kastje te kijken zoals mij beloofd werd?


Hi @Aileen.V., zou je kunnen kijken of alle kabels er goed in zitten en een powerflip kunnen uitvoeren op het modem? Als je volgende week nog niks gehoord hebt van de monteur, geef mij dan een seintje. Dan zorg ik dat het goed komt.


 

Alles zit er goed in Tommie


@Aileen.V. kan je het modem een powerflip geven?

  1. Haal het modem van het stroom
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.

Werkt het internet nu wel weer?


 

Tommie, kijk in mijn dossier. Ben telefonisch een hele tijd met een collega van u aan de telefoon. Hij belt mij zo terug. Alles wat fout kan gaan gaat fout. Hij denkt de oorzaak te weten. Hij belt mij zo...... je hoort nog van me


@Aileen.V. alles wordt pas na de tijd gelogged in ons systeem. Daarom heb ik dit niet kunnen zien. Hopelijk lukt het via de telefoon. Zo niet, geef maar een gil!


Hoi Tommie,

 

Update: monteur zou langskomen met een nieuw kastje. Tot de dag van vandaag zijn ze niet gekomen. Telefonisch heb ik het wel kunnen oplossen met een collega van jullie daar.

Bijna alles doet het, maar nu blijkt dat ik geen internet heb op de slaapkamer. Het gekste, de TV is wel verbonden met WiFi. En nu...... ?


Reageer