Wij hebben al maanden internet van Odido (origineel via T-Mobile). We hebben niks gedaan aan de router/kabel, maar sinds gister brand het lampje van de wereldbol ineens niet meer en hebben wij dus geen internet.
Router heb ik volledig opnieuw ingesteld (naar fabrieksinstellingen). Maar helaas blijft er geen verbinding met het internet ontstaan.
Waar kan dit aan liggen? Er komt woensdag een monteur voor, maar zou het graag voor die tijd zelf oplossen indien mogelijk.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @sanne49
Heb je in je Odido account bij meer onder storingen gekeken of er misschien een storing bekend is op jouw adres?
Voor een optimale verbinding is het aan te raden om de modem op het KPN ISRA punt aan te sluiten.
Hallo @sanne49
Heb je in je Odido account bij meer onder storingen gekeken of er misschien een storing bekend is op jouw adres?
Voor een optimale verbinding is het aan te raden om de modem op het KPN ISRA punt aan te sluiten.
Bedankt voor de snelle reactie. Er is op dit moment geen storing en hij zit aangesloten op een KPN ISRA punt. Wij wonen in een appartementencomplex en dit is de enige aansluiting in de woning voor het KPN netwerk.
@sanne49
De kabel die van buiten komt is die misschien aangesloten in de meterkast in een PTT doosje bijvoorbeeld en vanaf dat punt gaat de kabel naar dit punt?
Ik heb hetzelfde probleem. Lekker zo vlak voor het weekend. Iemand een oplossing?
@ive Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt in dit topic. Ik help je graag verder bij het herstellen van je verbinding!
Ik ben direct gaan kijken. Gelukkig zie ik dat je inmiddels een afspraak met de monteur hebt ingepland. Ik weet zeker dat hij/zij de verbinding weet te herstellen!
Misschien val ik in de herhaling, maar tot die tijd wil ik niet dat je geheel zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je een Unlimited vouchercode sturen. Je kan hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta paraat!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.