Skip to main content

Wel wifi maar geen internet Zyxel T-56 modem

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds gisteren doet het internet het niet meer. Ik heb alle filmpjes doorlopen van het herstarten tot het resetten van het modem, maar niets werkt. 
wat nu?

Voor mijn telefoon heb ik voorlopig genoeg data, maar op de tv doen hierdoor alle streamingdiensten het ook niet meer..

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hallo ​@Tara91 

Brandt de wereldbol op de router rood? En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Die kan je ook nog herstarten.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20796 reacties
  • 7 april 2025

Hallo ​@Tara91 

Brandt de wereldbol op de router rood? En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Die kan je ook nog herstarten.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 april 2025

Hee! De wereldbol is inderdaad rood de rest brand allemaal groen. 
Als je met de mediaconverter het kastje van de glasvezel bedoelt, die heb ik ook al meerdere keren geprobeerd te herstarten. 
Dus ik weet niet zo goed wat ik zelf nog kan doen..

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20796 reacties
  • 7 april 2025

@Tara91 

Staan alle privé gegevens in je community profiel ingevuld? Dan kan een moderator meekijken.

Het kan ook met de storing te maken hebben:

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 april 2025

Ik heb mijn gegevens ingevuld ja!

Dus als iemand mee kan kijken graag.

Die andere melding zag in voorbij komen ja ..

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 april 2025

Ik heb niets meer gehoord? Heeft er al iemand meegekeken? 
En wordt er aan de hand van deze berichten dan wel een melding gemaakt? Want dat kan ik namelijk niet terug vinden in ‘mijn odido’.

alvast bedankt!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4207 reacties
  • 9 april 2025

Welkom op onze community! ​@Tara91 

Sorry dat je nog geen reactie hebt ontvangen en voor dit ongemak. Ik wil natuurlijk dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Gelukkig zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er voor vandaag een afspraak is ingepland met de monteur. Fijn! 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Op die manier, kan je tot de monteur er is in ieder geval gebruikmaken van internet. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze koppelen met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt

Ik zet graag de vergoeding voor je in het systeem voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kan wel pas als je weer online bent. Laat je mij weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Ik sta voor je klaar waar nodig! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

Hee!

Alsnog bedankt voor de reactie, maar de monteur heeft het probleem helaas nog niet kunnen oplossen. Waardoor ik zou graag gebruik willen maken van de unlimited vouchercode :) Ik ben ook mobiel klant van Odido. 
Dus als je deze vergoeding in het systeem zou kunnen zetten graag!

Het probleem lijkt zich buiten huis te bevinden, mogelijk een kabel door geknipt/gegraven ergens. Want het signaal zou wel goed moeten zijn.

Dus to be continued..

Groetjes

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4207 reacties
  • 11 april 2025

@Tara91 Ik heb de vouchercode gelijk naar je toegestuurd in een privébericht! 

Oprecht sorry dat de monteur de verbinding nog niet heeft kunnen herstellen. Gelukkig zie ik inderdaad dat mijn collega’s van de technische dienst samen met de netwerkbeheerder, er alles aan doen om je weer online te krijgen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen