Skip to main content

Ik heb sinds begin dit jaar('24) Odido. En vanaf het begin af aan ervaar ik de volgende problemen.
Ik heb een glasvezel abbo met 1gig up / dwn.
- erg traag / onstabiel internet.
Het internet is echt traag en onstabiel, ik heb hiervoor een 100mb up /dwn abbo gehad en daar had ik eigenlijk nooit soortgelijke problemen mee.
- wegvallende diensten (voornamelijk wifi)
Een vreemd probleem, internet (bekabeld) blijft het doen, maar er kan geen wifi verbinding gemaakt worden. Verschillende foutmeldingen. Het is nu zo erg dat ik elke ochtend de router moet herstarten omdat de wifi simpel ontoereikend is/weggevallen is.

Odido heeft al de router vervangen en ze hebben (in het begin) goed gehoor gegeven aan mijn klachten en problemen. Ze zijn echter nooit écht helemaal verholpen. Onlangs een klacht ingediend (week geleden ongeveer) en hier heb ik nooit reactie op gehad.

Al met al is mijn ervaring zeer teleurstellend. Ik ben tevens al jaren mobiel klant en was altijd tevreden. Het is nu echt het contract uitzitten.. ik kan niet wachten tot ik kan overstappen..

Odido: verbeter je aangeboden diensten en je klacht afhandeling.

Hallo ​@egzonll 

Wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de router en maak je verder ook gebruik van Odido WiFi punten?

Bekabeld is de verbinding wel stabiel en snel dus geen lage snelheden soms of hoge latency?

4 apparaten; 2 tv's, werklaptop, playstation. Wifi punten ook geprobeerd, ik kreeg het verzoek het hier te posten nav dezelfde review op trustpilot. Zoals aangegeven, er is al vanalles geprobeerd. Probleem blijft. Het spreekt voorzich dat die apparaten niet altijd aan staan (bekabeld).

Voor de duidelijkheid - die wifi punten hebben geen nut want er is geen wifi (want die valt weg of wordt ontoegankelijk) 

Ook bekabeld is het internet zeer onstabiel en zeker niet zo snel als "beloofd". Ik weet niet wat je bedoeld met hoge "latency"..

Reageer