Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds het uitschakelen van de modem doet wifi het niet meer. Eerst maakte mijn telefoon nog verbinding en kreeg ik de melding wel verbinding geen internet. Nu krijg ik na een reset van 20 seconden helemaal geen wifi verbinding meer. Na een 2e reset wel weer wifi verbinding maar geen internet. Telefoon opnieuw opgestart, WiFi netwerk vergeten, etc.

Eerder nooit problemen gehad, wat kan de oorzaak zijn en hoe kan dit worden opgelost?

Wel balen dat jullie via chat en ook telefonisch niet bereikbaar zijn! Kind heeft tentamenweek binnenkort en heeft echt wifi nodig. Hoe wordt dit zsm opgelost? 


Yes! Doorheen gekomen met bellen. Super goed geholpen. Nog even afwachten of wifi ook gaat doen of dat er een andere oorzaak is. 


Helaas na een 30 minuten nog steeds geen internet. Wij hoefden ook niet opnieuw in te loggen. Wel alles op vergeten gezet en ww opnieuw ingevoerd. Ook modem later alsnog gereset. 

Zouden jullie willen kijken wat het probleem kan zijn? Meerdere pogingen gedaan om weer opnieuw in te loggen op verschillende apparaten, helaas blijft de melding: verbonden, geen internet.


Hallo @Moniek87 

Brandt de wereldbol op de modem rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de modem?


Hi goedemorgen,

 

Wij hebben vandaag telefonisch contact weer gehad. Helaas is de modem kapot. Wij krijgen een nieuwe opgestuurd. 


Hallo @Moniek87 

Brandt de wereldbol op de modem rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de modem?

Hi, wij zouden een track and tracé code ontvangen via mail voor de nieuwe modem. Tot op heden niet ontvangen. Is de modem onderweg?


Hallo @Moniek87 

Brandt de wereldbol op de modem rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de modem?

Hi, wij zouden een track and tracé code ontvangen via mail voor de nieuwe modem. Tot op heden niet ontvangen. Is de modem onderweg?



Goedeavond @Moniek87 

 

Een moderator van Odido zou dit even voor je moeten nakijken! Even wachten dus totdat een moderator dit bericht ziet.

 

 


Goede vraag @Moniek87! Het nieuwe modem is besteld, het duurt echter nog even voor het in de handen is van de bezorgdienst. Hier zit een kleine vertraging in, excuus voor het ongemak. Weet dat als het zover is, je automatisch een trackinglink via e-mail ontvangt zodat je de zending kunt volgen! 


Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Niet prettig. Onderhand zijn wij 1 week verder. Modem ontvangen en internet werkt niet. Blijkt dat er een werkbon aangemaakt zou zijn voor een monteur en dat je absoluut niks zelf mag installeren. Dit was echter niet vermeld en dat sowieso een monteur zou langskomen. Doorverbonden naar Guidion. Werkbon was niet aangemaakt, dus zij waren verbaasd dat wij belden. Weer naar Odido gebeld. Werkbon aangemaakt, wachten op mail, afspraak inplannen. Dan zijn wij weer een week verder. Hopelijk dan alles wel in orde.


Hoi @Moniek87, excuses voor deze ervaring. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd! Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer