Sinds vandaag heb ik geen upload snelheid meer. Is er een storing in de buurt van Assen?
Al vanalles een keer uit een aangezet. Meerdere apparaten getest. Resultaat blijft hetzelfde.
Sinds vandaag heb ik geen upload snelheid meer. Is er een storing in de buurt van Assen?
Al vanalles een keer uit een aangezet. Meerdere apparaten getest. Resultaat blijft hetzelfde.
Hi
Hoi
Hoi
gisteren en vandaag 3 keer met Odido gebeld en net uit mezelf toch maar met Guidion gebeld, want ik zie geen mail binnenkomen. Blijkt nog geen werkbon/werkopdracht te zijn aangemaakt vanuit Odido. Ik ben telefonisch doorgestuurd via Guidion naar Odido. vanuit Odido is inderdaad de werkppdracht niet doorgestuurd naar Guidion (lukt technisch niet). Enorm lang in de wachtrij gestaan omdat gekeken wordt waar dit niet doorsturen vandaan komt.
Ticket aanmaken is na lang wachten wel gelukt. niet vandaag, maar morgen tussen 16:00 - 20:00u komt Guidion langs.
Iedereen aan de telefoon is heel vriendelijk, maar ik moet aangeven dat ik wel heel erg ontevreden ben over de ODIDO afhandeling, het systeem en het zelf erachteraan moeten bellen.
Hi
Achteraf was het doorzetten van de order van Odido naar Guidion niet gelukt en heeft het oplossen extra tijd in beslag genomen. . Nu er alsnog een werkbon is aangemaakt is de Storing opgelost door Guidion
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.