Beantwoord

Wel downloaden niet uploaden.

  • 2 May 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 8 reacties

Sinds vandaag heb ik geen upload snelheid meer. Is er een storing in de buurt van Assen?

 

Al vanalles een keer uit een aangezet. Meerdere apparaten getest. Resultaat blijft hetzelfde. 

icon

Beste antwoord door OdAdo 4 May 2024, 20:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @OdAdo, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er wordt hier een monteur voor aangestuurd! Je zult binnenkort een e-mail en SMS van Guidion ontvangen om een afspraak met een monteur in te plannen. Ik duim met je mee dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Hoi @Nora van Odido, bedankt voor je antwoord. We hadden eigenlijk al een mailtje verwacht, maar weet je hoe lang het normaal duurt voordat we contact hebben met Guidion?

 

 

Hoi @Nora van Odido, bedankt voor je antwoord. We hadden eigenlijk al een mailtje verwacht, maar weet je hoe lang het normaal duurt voordat we contact hebben met Guidion?

 

 

gisteren en vandaag 3 keer met Odido gebeld en net uit mezelf toch maar met Guidion gebeld, want ik zie geen mail binnenkomen. Blijkt nog geen werkbon/werkopdracht te zijn aangemaakt vanuit Odido. Ik ben telefonisch doorgestuurd via Guidion naar Odido. vanuit Odido is inderdaad de werkppdracht niet doorgestuurd naar Guidion (lukt technisch niet). Enorm lang in de wachtrij gestaan omdat gekeken wordt waar dit niet doorsturen vandaan komt. 

Ticket aanmaken is na lang wachten wel gelukt. niet vandaag, maar morgen tussen 16:00 - 20:00u komt Guidion langs.

Iedereen aan de telefoon is heel vriendelijk, maar ik moet aangeven dat ik wel heel erg ontevreden ben over de ODIDO afhandeling, het systeem en het zelf erachteraan moeten bellen.

 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @OdAdo, ik vind het jammer om te zien dat dit zo gelopen is! Toen ik dit gisteren voor je na hebt gekeken, was de werkopdracht aangemaakt en stond deze op het punt om doorgestuurd te worden naar Guidion. Ik ben in ieder geval blij dat het inmiddels helemaal opgelost is en je inmiddels een afspraak hebt kunnen inplannen met een monteur! Hou je me op de hoogte zodra de monteur is langs geweest? 

Achteraf was het doorzetten van de order van Odido naar Guidion niet gelukt en heeft het oplossen extra tijd in beslag genomen. . Nu er alsnog een werkbon is aangemaakt is de Storing opgelost door Guidion 

Reageer