Skip to main content

Al 3 maanden bezig omdat mijn glasvezel internet heel slecht werkt. Eerst van afstand wat aangepast, werd nog slechter. Daarna de modem swap vervangen, daarna een extra versterker in de woonkamer geplaatst. Er zaten natuurlijk elke keer 2 weken tussen. 1.5 maand later heb ik te horen gekregen dat ze het probleem hebben gevonden. ONT kastje was het probleem en die zou vervangen worden. Sinds 1.5 maand hang ik elke week aan de telefoon om het voor elkaar te krijgen. Eerst was de monteur ziek, kan gebeuren. In de zelfde week gelijk weer een afspraak gekregen. Voordat de monteur kwam is de afspraak geannuleerd omdat de monteur geen juiste kastje bij hem had en ik moest op een nieuwe afspraak wachten. 1 week later belde ik weer zelf. Ticket was afgesloten door Guidion, er moest weer er een aangemaakt worden. Weer  ging 1 week er over heen en ik werd gebeld voor een afspraak over 1 week. Weer viel de monteur uit door de ziekte. Gelijk de volgende dag kwam een monteur aan de deur met een modem swap ipv een ONT. Omdat ik begon te huilen belde hij met collega monteurs, niemand had het kastje. Hij ging direct met Guidion regelen dat ik het kastje zo snel mogelijk thuis zou ontvangen. Omdat ik  het niet vertrouwde belden we samen met Odido. Ticket was inderdaad aangemaakt en ik zou het kastje ontvangen(8-10).  11-10 belde ik weer met Odido, het kastje was naar mij opgestuurd, zou nu bij warehouse zijn en binnen een paar dagen bij mij. Vdg weer gebeld en guess wat, ticket is weer afgesloten omdat Guidion geen kastjes meer heeft en het was helemaal niet de bedoeling dat ik het kastje zou ontvangen. Niet bekend wanneer de kastjes zullen komen. Ik moet weer wachten. Vorige week werd mij gezegd dat ik op de prioriteitenlijst sta omdat ik al zo lang wacht (bullshit, waarschijnlijk bestaat het niet). Ik word al 3 maanden van kastje naar muur gestuurd. Mijn verzoek om mijn abo op te zeggen wordt niet geaccepteerd. Ik werk thuis maar afgelopen 3 maanden was een hel met slecht werkend internet. Nog erger, mijn 2 dochters kunnen niet aan hun huiswerk/schoolopdrachten werken en zitten te huilen omdat ze bijna niks kunnen. Tv/Netflix kijken onmogelijk. Odido heeft het recht niet om mij dit te doen! Ik lijd al 3 maanden hieronder en hulp en oplossing komt maar niet. Ik zou een goede casus zijn voor Kassa. Wat moet ik doen? Ik ben echt radeloos. Niemand helpt mij. Ik kan niet meer normaal bellen met Odido want ik begin elke keer weer te huilen omdat ik het niet meer weet. 

Allemachtig wat een verhaal. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. 


Hi @Izmirlifi, bedankt voor het starten van dit topic! Mijn oprechte excuses voor dit ongemak, dit is geen prettige situatie en ik snap je nu een oplossing wilt. Ik heb meteen meegekeken. Het is mij direct duidelijk dat jij last hebt van dit probleem. Er zijn meerdere klanten die hier last van hebben en we hebben laatst nog een statement geplaatst met nieuwe informatie. De oorzaak ligt namelijk bij KPN (jullie zitten op het WBA netwerk). We vervangen de Genexis ONT voor een Nokia ONT, maar gezien de vele bestellingen in een korte tijd kon KPN deze niet aanleveren. We wachten momenteel op een nieuwe batch en ook jij staat op deze lijst. Voor jou hebben we gisteren nog navraag gedaan. Weet dat we samen met KPN ontzettend druk bezig zijn met de oplossing. Je kunt je in het topic wat ik eerder meldde, aanmelden voor een testgroep. KPN komt dan bij jou langs om het internetgedrag te testen. Check het topic goed en laat het weten in dit topic als je hier aan mee wilt werken.

Ik zie dat er een verzoek loopt voor het eerder stopzetten van je contract. Wil je dit nog en wil je niet meewerken aan bovenstaande? Laat het mij dan weten. Ik vind het jammer, maar regel dit dan wel voor je.


Ja hè, zeg dat wel. Er is blijkbaar een andere topic met de mensen die dit probleem hebben. Gezin het feit dat de mensen al maanden op een oplossing wachten voor hetzelfde probleem, heb ik niet veel hoop maar ik zal nog 2 weken de tijd geven en anders proberen om te zeggen @Huigiebaby 


Bedankt @Cheyenne van Odido voor je reactie. Weet jij zeker dat er ticket voor mij is aangemaakt om een Nokia ONT te ontvangen? Toen ik gisteren belde zeiden ze dat de ticket afgesloten was nadat de afspraak met Guidion niet doorging en omdat ze dit apparaat niet op voorraad hebben.

Zou jij aub ervoor kunnen zorgen dat ik zo'n Klik&Klaar oplossing ter compensatie kan ontvangen? Dat ik geen tv in de avond kijken is erg maar dat mijn kinderen niet aan hun schoolwerk kunnen werken is echt niet acceptabel. Mijn dochter was vorige week aan het huilen omdat ze een opdracht nietaf kon maken door de slechte internet 😩 

Zou jij tevens een vouchercode naar mij willen sturen? Ik heb al een simkaart aangeschaft om een oude tlf als hotspot te kunnen gebruiken. 

Ik hoor het graag van je. Alvast dank. 

 


Ik heb je 2 vouchercodes opgestuurd @Izmirlifi


Reageer