Skip to main content

Gisteren heb telefonisch ik contact opgenomen met Odido dat mijn modem niet meer naar behoren werkt niet alle lampjes knipperen meer ook niet na een resetten. Ik heb gevraagd of ik een nieuwe toegestuurd kan krijgen en de oude terug kan sturen. Dit was onmogelijk er kan alleen een monteur worden ingeschakeld. Hoe lang dat gaat duren weet de medewerker niet maar ze maakt er een spoedmelding van. Ondertussen zit ik thuis zonder internet. Vervolgens vergeet ze me de beloofde voucher voor onbeperkt internet mobiel toe te sturen zodat ik via hotspot toch nog internet heb. Ik bel opnieuw en doe opnieuw mijn verhaal, vervolgens zegt de tweede medewerker dat er niet zoiets bestaat als ‘spoedmelding’ bij Odido er is geen vinkje of iid die ze aan kan zetten, nee ik moet gewoon wachten op de afspraak link die ik krijg om de afspraak te maken. Deze medewerker beweert ook dat ze me geen nieuwe modem kan toesturen en de oude innemen. Ze stuurt de beloofde twee voucher via de mail de vervolgens beide niet werken. Odido hoezo laat je anno 2024 je klanten zonder internet zitten?? En hebben geen betere oplossing hiervoor?? Jullie weten wel goed hoe je je klanten kan irriteren. Ik zit al jaren bij Odido en had verwacht dat je als trouwe klant gehoord wordt en geholpen wordt en bovendien dat er een grote verbetering zit in de klantenservice na de overstap van T-mobile naar Odido maar het is denk ik tijd om over te stappen naar een andere provider. Wat een waardeloze klantenservice!!!!

Hi @Zien, dank voor het starten van dit topic. Het spijt me om te lezen dat je ervaring met ons niet positief is geweest. Naar aanleiding van je contact met ons is er een onderzoek gestart met de vraag of er een monteur langs kan komen. Eerst neemt de technische dienst je verbinding onder de loep en zal dan bepalen of een monteur op locatie nodig is of wij zaken van een afstand kunnen oplossen. Zo is bijvoorbeeld ook gelijk kiezen voor een nieuw modem niet verstandig, we weten nooit zeker of dat de oplossing is als er geen onderzoek gedaan is.

Het verzoek voor de monteur is inmiddels bekeken maar afgewezen omdat de technische dienst aangeeft dat je modem weer stabiel online is. Ik heb een eigen meting gedaan en zie hetzelfde. Klopt het dat jij weer online bent? Zo nee, dan speelt er mogelijk een kruising op jouw lijn en wil ik dit verder oppakken. Ben je nog offline, wil je dan het onderstaande doen:

  • Loop de kabel na die van jouw aansluitpunt naar je modem loopt. Check aan beide kanten of de DSL kabel er goed in zit
  • Haal het modem voor de zekerheid voor 10 minuten van de stroom. Als ik dan een nieuwe meting doe, zie ik de meest recente informatie.

Dankjewel en tot snel!


WAT EEN SCHIJT SERVICE WEER!!!!!

Na het plaatsen van mijn ervaring met Odido kreeg ik deze reactie.

Goed dat je middels jouw review nogmaals aan de bel trekt. Ik wil allereerst echt mijn excuses maken voor deze ervaring. Ik wil graag dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je hier dan ook graag verder bij! Daarnaast ga ik je gelijk een Unlimited vouchercode sturen, zodat je in ieder geval weer online bent. Ik sta paraat om je verder te helpen! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido.

Vervolgens maak ik een topic aan en plaats de review hier maar er wordt gewoon niet geluisterd of gezocht naar een oplossing.

HALLO ODIDO WAKKER WORDEN!!!!!!!!!

JA DE MODEM IS TELEFONISCH UITGELEZEN EN GERESET MAAR HEB GEEN INTERNET WIFI VALT CONSTANT WEG. DAAROM ZOU ER EEN MONTEUR INGESCHAKELD WORDEN. AL HEB IK DE MODEM 10 MINUTEN UITGEZET EN DE DSL KABEL VERVANGEN. HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN CHEYENNE VAN ODIDO?????


Hi @Zien, via Trustpilot kunnen we niet met je meekijken. Daarom vragen we inderdaad om contact op te nemen. Op dit platform zien we namelijk niet jouw gegevens en weten we niet of jij al contact met ons hebt of niet, of wat er in het dossier speelt.

Ik begrijp de frustratie, maar wil vanuit hier alleen maar helpen. Je hebt een probleem, wij starten een onderzoek, dit kan enkele werkdagen duren en lossen het zo voor je op. Ik had nog wat vragen, omdat ik zie dat je modem gewoon online staat. Nu lees ik dat je wegvallende wifi hebt. Dat is inderdaad wat anders dan volledig zonder diensten zitten. Het signaal van de wijkcentrale naar je woning is in orde en ook geeft het modem internet af. Heb je bijvoorbeeld getest of je wel bekabeld internet hebt vanuit het modem? Dit moet gewoon werken!

Ik zie dat er inmiddels vanochtend gekozen is voor een nieuw modem. Deze zal door DHL na het weekend worden geleverd. Ik ben benieuwd of je hierna weer stabiele wifi verbinding hebt!


WAT EEN SCHIJT SERVICE WEER!!!!!

 

HALLO ODIDO WAKKER WORDEN!!!!!!!!!

JA DE MODEM IS TELEFONISCH UITGELEZEN EN GERESET MAAR HEB GEEN INTERNET WIFI VALT CONSTANT WEG. DAAROM ZOU ER EEN MONTEUR INGESCHAKELD WORDEN. AL HEB IK DE MODEM 10 MINUTEN UITGEZET EN DE DSL KABEL VERVANGEN. HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN CHEYENNE VAN ODIDO?????

Het zou je sieren als je gewoon normaal zou reageren. Misschien merk je dan ook wel dat mensen bereidwilliger zijn om je te helpen.

Vergeet niet dat de meeste mensen hier maar tussenpersonen zijn en niet de oorzaak van jouw probleem. En echt zonder internet zit je ook niet, want je hebt immers hier en op trustpilot een bericht weten te typen.

Iedereen heeft een mobiel met internet, daar ben je vast geen uitzondering op. Dus kalm, denk aan je hart. Uiteindelijk komt het goed. ;-)

 


Reageer