Skip to main content

Recentelijk overgestapt, nu al spijt...vaste glasvezel internet, Wat een waardeloze club is dit. Zaterdag en zondag zeer slechte bereik via de wifi, kan zelfs niet website kunnen openen. Maandag tot vrijdag is het beter. Dan die waardeloze personeel inmiddels 6x gebeld 2 x telefoon opgehangen vervolgens 2x  modem op afstand gereset het zou helpen valse beloftes dat monteur zal terug bellen ook niks van waar , de volgende medewerker zou verder oppakken als het niet zou werken zal dan monteur langs sturen.

ik heb ze vriendelijk verzocht nieuwe modem toe te sturen , daar geven ze ook geen gehoor,  helaas genoodzaakt alle gesprek opnames als bewijs in moeten zetten bij geschillencommissie jammer dat op deze manier moet .

Hoi @S.Ahmed, goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier graag mee! Ik zie dat de collega die beloofd had je vandaag terug te bellen over de uitkomst van het onderzoek heeft aangegeven dat wij zien dat je gebruikt maakt van stroomnetadapters of een eigen router of switch. Dit kan de snelheid die je meet heel erg beïnvloeden. 

Klopt het dat je alleen gebruik maakt van de Wifi, en niet van het bekabelde internet? De Wifi is altijd veel situatie-afhankelijker. Hiervoor kan je veel goede tips vinden in dit topic: Hoe verbeter ik mijn wifi?

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je heel graag aan duidelijkheid! 🙂

Reageer