Wordt nu maar eens tijd om het op deze manier geregeld te krijgen.
Vanaf 12-12-2023!! bezig om nieuwe wifi punten te krijgen ivm een modem swap.
Ik ben ondertussen niet overdreven al 9 uur aan het bellen geweest.
Elke keer krijg ik het zelfde verhaal, " sorry meneer, dit mag niet ik ga dit voor u oplossen" maar vandaag is het nog steeds niet opgelost.
Krijg op de koop toe een email waar in staat dat er 140 euro wordt afgeschreven op de volgende factuur vanwege het niet terug sturen van de apparatuur.
Ik wil best wat terug sturen, maar het is nog in gebruik tot ik de nieuwe punten krijg.
Dus zojuist weer gebeld, en dan krijg je weer het standaard antwoord, goh wat vervelend, ik ga het oplossen voor u.
Maar ze kunnen niks tegenhouden, de incasso kan niet worden gestopt.
Vervolgens in de wacht gezet en wordt de verbinding weer eens verbroken. maar denk maar niet dat ze terug bellen.
Kom op Odido Nederland
Ga dit nou eens oplossen, en hou geen mensen aan het lijntje.
de mensen op de eerste lijn verschuilen zicht achter procedures en protocollen en er zou niks anders mogelijk zijn.
Ook het speciale email adres voor klachten internet.service@odido.nl wordt niks mee gedaan.
Al weken aan het wachten op een antwoord.
Maar als je belt dat je je contract wilt opzeggen, dat zeggen ze gelijk. " ow meneer dat kan ik gelijk regelen voor u" dat vind ik toch wel vrij bijzonder.
Opzeggen kan snel, maar nieuwe wifi punten krijgen en een incasso stoppen kan niet?
Laten we nu hopen dat er iemand van Odido Nederland gaat reageren, die niet 1e Lijns is, maar wel iemand van de backoffice die iets kan betekenen.
Waar ben ik klant voor als je geen steek verder komt als je een probleem hebt. en vooral iets waar je al vanaf 12-12-2023 mee bezig bent.
Zijn er Mods hier die kunnen helpen???? ik zit echt met mn handen in het haar.