Skip to main content

Nadat ik overgestapt ben naar Odido een nieuw modem ontvangen, Zyxel EX5601-T1

Nu kan ik via Check Point Mobile niet meer via VPN verbinden naar mijn werk.

Wat kan ik aanpassen in het modem om dit werkend te krijgen?

Welkom op onze community! @MennoWil 

Ik wil je graag helpen, maar omdat het een VPN betreft is dit erg lastig. Wellicht dat @Waqqas of @TMTV hier meer over weten? Alvast bedankt voor het meekijken! 

Daarnaast adviseer ik je om contact op te nemen met de IT afdeling van jouw werk, zodat zij hier ook een blik voor je op kunnen werpen. 

 


Welkom op onze community! @MennoWil 

Ik wil je graag helpen, maar omdat het een VPN betreft is dit erg lastig. Wellicht dat @Waqqas of @TMTV hier meer over weten? Alvast bedankt voor het meekijken! 

Daarnaast adviseer ik je om contact op te nemen met de IT afdeling van jouw werk, zodat zij hier ook een blik voor je op kunnen werpen. 

 

Hallo Teresa,

Dank voor de reactie. 

IT op mijn werk kunnen hier niet heel veel mee, omdat ik op andere plekken gewoon kan verbinden via VPN behalve thuis achter mijn nieuwe modem van ODIDO.

Zijn er geen andere klanten die dit ooit hebben benoemd?

Het lijkt me te maken hebben het open zetten van poorten op de modem, maar ik heb natuurlijk geen idee welke ik dan moet open zetten.

Groet

Menno


Reageer