Skip to main content
Beantwoord

Verzoek firmware update T54 modem

• 5 december 2024
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste, 

Sinds afgelopen maandag heb ik een nieuwe modem ivm een verhuizing. Het koppelen van mijn Eufy systeem lukt niet meer ondanks het veranderen van instellingen op de modem.

Volgens een ander topic kan het aan mijn firmware versie liggen: 

5.17(ABZC.0)T54C_b28

Zou mijn firmware versie geüpdate kunnen worden? 

Alvast bedankt. Mvg. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Geenweg 

Je beschikt over de nieuwste firmware.

Heb je gekeken of het helpt om in de web interface bij de WiFi instellingen 5 GHz uit te schakelen?

Wat je ook kan doen is ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2024

Hallo ​@Geenweg 

Je beschikt over de nieuwste firmware.

Heb je gekeken of het helpt om in de web interface bij de WiFi instellingen 5 GHz uit te schakelen?

Wat je ook kan doen is ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 december 2024

Beste, 

Helaas had ik je ideeën al toegepast waardoor ik hoopte dat het de firmware versie was. Mvg. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 5 december 2024

@Geenweg 

Schakel bij draadloos, andere, WiFi 6 eens uit door bij 802.11 modus b/g/n gemengd te kiezen en klik op toepassen.

Schakel anders het gastnetwerk 2,4 GHz eens in en kijk of hij daarmee kan verbinden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen