Skip to main content

Vervangend Modem T56

• 19 januari 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik ben al geruime tijd klant bij T-Mobile/Odido en zeer tevreden over zowel de glasvezelverbinding als de service. Toch horen we hier in huis regelmatig klachten over de kwaliteit van de Wifi.

Daarom zou ik graag ons huidige T50-modem willen vervangen door de T56. Dit lijkt mij een goede oplossing vanwege de verbeterde Wifi-prestaties van de T56 in vergelijking met de T50 die we momenteel gebruiken.

Uitgelichte reactie

20 januari 2025

Hoi ​@evgeny.sturchak, welkom op onze Community! 

Wat leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met ons. Nu wil ik natuurlijk dat de wifi ook helemaal top is dus ik heb je direct een T-56 opgestuurd. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, die kun je inleveren bij een recyclepunt. Als je de T-56 hebt ontvangen en geïnstalleerd hebt, zou je het dan een weekje willen aankijken? Als de wifi nog steeds niet verbeterd is laat het dan alsjeblieft weten. Dan ga ik verder onderzoek doen om ervoor te zorgen dat jullie wifi ook optimaal is!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi ​@evgeny.sturchak, welkom op onze Community! 

Wat leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met ons. Nu wil ik natuurlijk dat de wifi ook helemaal top is dus ik heb je direct een T-56 opgestuurd. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, die kun je inleveren bij een recyclepunt. Als je de T-56 hebt ontvangen en geïnstalleerd hebt, zou je het dan een weekje willen aankijken? Als de wifi nog steeds niet verbeterd is laat het dan alsjeblieft weten. Dan ga ik verder onderzoek doen om ervoor te zorgen dat jullie wifi ook optimaal is!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen