Skip to main content

Ik heb nu al een aantal jaar een T50 hier in de meterkast. En merk dat ik em 1-2 keer per jaar wel eens moet herstarten. Nu zie ik hier berichten voorbijkomen over vervangen van deze modems. Is dit slim? En word deze dan door een T56 of hoger? vervangen.

Welkom op onze community! ​@whatsupdoc 

Uiteraard help ik je graag verder aan een nieuwer model. 

In principe is het niet per se nodig als het modem goed functioneert. Echter beschikken onze nieuwere modems wel over wifi 6. Op deze pagina lees je meer over wat dit precies is: Wifi 6: alles wat je moet weten | Odido

Ik heb gelijk voor je gekeken en als je wil, kan ik het modem voor je omruilen naar een Zyxel T-54. 

Laat je mij weten of je dit wil? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

Maak maar in orde. Moet ik de oude T50 nog terugsturen? Hoe zit het met die mediaconverter? 

@whatsupdoc Super, ik heb het nieuwe modem gelijk jouw kant opgestuurd! 😀 Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. 

Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Betreft de mediaconverter, deze kun je gewoon aangesloten laten. Het is echt een kwestie van draadjes wisselen en het nieuwe modem aansluiten, makkelijk toch?! 

Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Inmiddels ontvangen en zojuist geïnstalleerd. Dank.

Reageer