Skip to main content

Beste community, Odido medewerker,

Vorige week maandag heb ik gebeld met Odido om te vragen om een nieuw modem. De adapter van mijn zeer oude Huawei modem (nog van tmobile) is kapot.
De medewerker aan de lijn beloofde een nieuwe op te sturen, evenals een e-mail ter bevestiging met meer informatie. Tot op heden niks ontvangen en al de hele week geen internet. Gelukkig woon ik op dit moment niet op dit adres ivm verbouwing, maar handig is het niet. Graag zsm een oplossing. 

Welkom op onze community! ​@JLG1980 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten waar het nieuwe modem blijft. Ik zoek dit graag voor je uit! 

Ik ben gelijk gaan kijken, maar zie dat de order was blijven hangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en opnieuw een modem verstuurd!

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Mocht je trouwens graag gebruikmaken van een Unlimited vouchercode dan stuur ik deze graag naar je toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Mocht je toch in je woning zijn dan ben je nop deze manier in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Hartelijk dank hiervoor Teresa, fijn dat je dit zo voor me regelt. Een unlimited voucher zou ik zeker op prijs stellen. Ik hou de track and trace code in de gaten!

Met vriendelijke groet! 

Hi ​@JLG1980, toppie! Dat is bij deze geregeld, er staat een code en instructie in je privéberichten! 😁

Reageer