Veroek om firmware update ZYXEL T-56

  • 16 March 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

Ik lees dat meerdere gebruikers problemen hebben met het verbinden met Toon en dat na een firmware update dit probleem verholpen zou zijn. Graag ontvang in een firmware update zodat ik na overgang naar Odido glasvezel Toon weer kan koppelen.

Alvast bedankt

Ron

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @RonL 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet, zodat je weer kunt verbinden met jouw Toon. Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @RonL 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet, zodat je weer kunt verbinden met jouw Toon. Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

Goedenavond,

Ik lees dat meerdere gebruikers problemen hebben met het verbinden met Toon en dat na een firmware update dit probleem verholpen zou zijn. Graag ontvang in een firmware update zodat ik na overgang naar Odido glasvezel Toon weer kan koppelen.

Alvast bedankt

Ron

Welkom op onze Community! @RonL 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet, zodat je weer kunt verbinden met jouw Toon. Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

Beste Teresa,

Dank voor de snelle reactie en inderdaad is gisteren de update (automatisch) gisteren geinstalleerd.

Helaas heeft dit niet tot de oplossing geleid. Via de klantenservice is er nu een melding doorgezet naar de technische dienst onder referentie 69781701.

Ron

Reputatie 6
Badge +2

@RonL Fijn dat de update is doorgekomen, maar ik had graag gelezen dat dit ook de oplossing was geweest. Ik ben in ieder geval blij dat onze technische dienst zich hier nu over gaat buigen. 

Reageer